Aviseringar
Rensa alla

Kriminellt mode


Ämnesstartare

läderjackor, pälskappor och andra plagg där man med stolthet drar ett dött djurs hud över sig får mig ofta att rynka på näsan i vämjelse. eftersom det dessutom ofta är rent ut sagt skitfult så är det även ett för mig svårförståeligt val.

undantagen är då motorcykelknuttar och inuiter, eftersom det för dem har rent praktiska fördelar andra material inte besitter i lika stor utsträckning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vilka plagg får dig att rynka på näsan, höja på ett eller flera ögonbryn? Vilka kombinationer får dig att vilja klösa ut dina, eller ännu hellre andras, ögon?

Image
+
Image
+
Image
+
Image
=
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Men borde det inte resultera i betydligt svettigare skor än om man hade haft strumpor?

det gör det också. på modebloggar för män pratar de ofta om fotdeodoranter på sommaren, just för att lösa det där problemet.

jag tycker att de lika gärna kan gå helt barfota om det är frihetskänslan de är ute efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

det gör det också. på modebloggar för män pratar de ofta om fotdeodoranter på sommaren, just för att lösa det där problemet.

I så fall fattar jag ännu mindre.

iosib:

jag tycker att de lika gärna kan gå helt barfota om det är frihetskänslan de är ute efter.

Helt barfota i stadsmiljö är kanske lite opraktiskt, men långt snyggare i vart fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med han över. spyr 10 gånger typ. fy satan. hatar också fjällrävenjackor, "jogginggympaskor" såna där sportiga, hatar träningskläder över huvudtaget. inte så kriminellt. men fult typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Helt barfota i stadsmiljö är kanske lite opraktiskt, men långt snyggare i vart fall.

sandaler tillsammans med sommarkostym är ju faktiskt väldigt snyggt. med kunskaper i propaganda borde det gå att göra allmänt, med tanke på hur lättpåverkade dessa män verkar vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

sandaler tillsammans med sommarkostym är ju faktiskt väldigt snyggt. med kunskaper i propaganda borde det gå att göra allmänt, med tanke på hur lättpåverkade dessa män verkar vara.

Tycker att det är lite "mjäh", men jag kan nog leva med det. Beror nog på hur sandalerna ser ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns 100000000000000000000000000000000000000000 saker jag stör mig på men inget får mig att reagera lika mycket som pälskläder.


   
SvaraCitera

Orkar inte bry mig sjukt mycket om vad andra har på sig men stör mig på folk som går i kortärmat/utan jacka när det är kallt eller när folk har typ vinterjackor à la fjällräven när det är skitvarmt ute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Shorts. Särskilt på män.

Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Varför?

folk ser ut som förvuxna barn i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TIGHTS ARE NOT PANTS!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leopardmönster. Fulaste jag vet, alla kategorier. Har ingen respekt för människor som äger den typen av kläder. De borde spärras in på mentalsjukhus för resten av livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

De borde spärras in på mentalsjukhus för resten av livet.

Någon saknar isola, den rationella [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jo, leopardmönstrat är fult. Skinn är fult. Jättetunna ögonbryn är fult. Översminkning är fult. Eller mer läskigt än fult. One pieces är fult! Stövlar som går till knäna är hemskt. Hm, finns säkert mer knasigheter. Kanske återkommer.


   
SvaraCitera