Aviseringar
Rensa alla

Kris i moderatkåren?


Ämnesstartare

Sming:

Bara det att dina åsikter inte riktigt lämpar sig för rollen.

Åsikterna ska ju inte spela någon roll då moderatorerna ska vara neutrala. [confused] Som du själv säger. Om jag nu inte missuppfattar dig helt och hållet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är fullständigt tappad, men tänker anmäla intresse iaf[smile]


   
SvaraCitera

kebu12:

Är fullständigt tappad, men tänker anmäla intresse iaf

[love] Tycker om dig, kebu.


   
SvaraCitera
Åtta

Ensamvargen:

Åsikterna ska ju inte spela någon roll då moderatorerna ska vara neutrala.

Vi måste inte vara neutrala. Bara ha tillräckligt mycket självkännedom och disciplin för att inte moderera när vi vet att vi är jäviga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vi måste inte vara neutrala. Bara ha tillräckligt mycket självkännedom och disciplin för att inte moderera när vi vet att vi är jäviga.

Det jag menad var att ni inte ska ge någon som inte tycker som ni ett högre straff än dom förtjänar, och tvärt om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

[love] Tycker om dig, kebu.

Image

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väl rimligt att ansökningar snart ska skickas in.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Åsikterna ska ju inte spela någon roll då moderatorerna ska vara neutrala. [confused] Som du själv säger. Om jag nu inte missuppfattar dig helt och hållet.

Kanske uttryckte mig dåligt. Hans åsikter ska inte komma stick i stäv med arbetet. Vilket jag ser en chans att det kommer att göra med tanke på hans beteende mot bl.a mig i forumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför fick inte klorofyll bli det typ förra gången?

han är ju snäll som socker och inte speciellt trollig öht.

ifall klorofylll är samma människa vilket det verkar finnas iaf några indicier som tyder på bör denna bli mod förutsatt att denna vill.

ögonhink har väl även följande kvaliteter så hen borde kanske också bli't.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Du är yttervänster och för en väldigt hård retorik mot meningsmotståndare. Hyllade Stringburkas påhopp mot mig och Blofeld. Jag tror övriga kåren kan ha problem med din neutralitet som moderatorrollen medför.

Jag tycker såna som du ska ha en hammare i huvudet, men det hade jag inte blandat in i moderening. Däremot hade jag gjort liknande saker som det Stringburka gjort med "SD-tråden" om diverse ämnen som spammas. Dock inte bara er reaktionärers trådar, men Arazoid hade jag t.ex. reglerat mer för han spammar ND-trådar hela tiden. Blofeldt tycker jag borde låsas helt för han är ett uppenbart troll, men det hade jag såklart inte gjort på eget bevåg.

Edit: Dina inlägg hade jag nog främst velat ta bort rasistiska uttryck ur, men det vet jag inte ifall man får så det hade jag behövt kolla först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va? Varför stack Crypto!? [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aah, Crypto är borta, då ska jag sluta spam-anmäla rumpnissens "barnporr" [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

då ska jag sluta spam-anmäla rumpnissens "barnporr" [crazy]

Vem är rumpnissen? har ej sett ngn barnporr

Jaha!!!!!! Fattar nu. Mm, tycker också att sådant är barnporr. Spec när det är han som kollar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vem är rumpnissen?

isola:

Vhfaj

[y] Hans lolicon-trådar. Lolicon är klassat som barnporr i Sverige men det verkade bara vara crypto (av modzen) som ansåg att det inte skulle få länkas till sådant på um [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

[y] Hans lolicon-trådar. Lolicon är klassat som barnporr i Sverige men det verkade bara vara crypto (av modzen) som ansåg att det inte skulle få länkas till sådant på um [crazy]

Dumt.


   
SvaraCitera