Aviseringar
Rensa alla

kristdemokraterna


massgrav:

Vad är det som är så fel med KD?

Det faktum att dom är religiösa?


   
SvaraCitera

Sovande:

jgah har redan min uppfattning om kd så

okej, låt höra !


   
SvaraCitera

EyeForAnEye:

Det faktum att dom är religiösa?

Inte nödvändigtvis?


   
SvaraCitera

massgrav:

Inte nödvändigtvis?

Varför skulle man annars vilja ta del av det partiet?
Vill dem inte förena stat och kyrka igen?


   
SvaraCitera

Så extrem fantastiskt att dom är över 4% spärren. Men visst, pensionärerna tycks ju aldrig dö ut [rolleyes]


   
SvaraCitera

EyeForAnEye:

Vill dem inte förena stat och kyrka igen?

Nej, det är väl de liberala som vill det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M M M:

okej, låt höra !

Jag kan ju säga att det inte är ett parti som jag skulle rösta på mycket för att dom är emot homosexuela,gillar inte nya förändringar vill gärna ha det som det är,det finns mycket mer som att dom kommer mycket från kyrkan (är inte krsiten ) Har kommit fram på att jag är dålig att förklara på internet[n] Men alltså det största skältet till att jag frågar och ju texten jag ska skriva men också att ajg ska göra en stor planchs i en val lokal där det sa ramgå varför man ska rösta på kd vill gärmna vet vad folk tycker.


   
SvaraCitera

Sovande:

Joo det är så att jag fick i uppgift att skriva om dom och vill gärna ha lite hjälp om vad ni tycker är posetivt med dom? help pls [sad]

Har helt ärligt svårt att hitta något som jag tycker är positivt utöver det vanliga i deras partiprogram. Skulle väl säga att deras syn på dagens kriminalvård är något positivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Realisten:

Har helt ärligt svårt att hitta något som jag tycker är positivt utöver det vanliga i deras partiprogram. Skulle väl säga att deras syn på dagens kriminalvård är något positivt.

Tack äntligen som går i min tankar[y]


   
SvaraCitera

Sovande:

det var lite oläsligt. men du verkar ju inte ha några speciella åsikte rom deras politik förutom att de är konservativa och värnar om kyrkan -_-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M M M:

det var lite oläsligt. men du verkar ju inte ha några speciella åsikte rom deras politik förutom att de är konservativa och värnar om kyrkan -_-

Ber om ursäkt kan inte precis skryta med att jag kan förklara bra på datorn.

Jag vet vad jag tycker och tänker om skiten kommer heller inte ändra mig om det,men vill veta vad ni tycker,


   
SvaraCitera

inget alls.


   
SvaraCitera

jag ogillar alla partier i riksdagen. jag ogillar de flesta politiska partier överhuvudtaget. det som är speciellt dåligt med kristdemokraterna är att de trots ökad depression bland unga och många skilsmässor vill behålla kärnfamiljen (mamma, pappa, barn) som det viktigaste i dagens samhälle.
de vägrar komma ifrån en föråldrad och moraliserande syn på hur människor har rätt att bete sig och vill införa ökade disciplinåtgärder åt de som inte passar in i bilden av ett perfekt helyllesamhälle, t.ex. homosexuella, barn med problem i skolan, kriminella osv.


   
SvaraCitera

massgrav:

Nej, det är väl de liberala som vill det?

Det är jag väldigt tveksam till, det låter inte helt rätt.


   
SvaraCitera

Deras partiledare Göran Hägglund byter aldrig kläder. Tänk på det! Varje jävla möte så har han samma skjorta och kostym!


   
SvaraCitera