Aviseringar
Rensa alla

kristen familj men inte jag


Ämnesstartare

CharliesName2:

Blir arg när jag läser detta ;(
Hatar fan religon, dummast påhitt ever!
Förstår att det inte är lätt att komma ut med det när hela släkten är kristna :/ Men det är bättre ju fortarde det blir gjort antar jag 🙂

Lycka till!

tack ja antar de

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

pumanJessica:

Ta inte illa upp men din släkt är efterbliven. Var rebellisk och skit i vad de säger 😀

ja min släkt är lite cp

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

xsaosinx:

Säg det till dem. Om din släkt verkligen är religiösa extremister kan dock det här (som du säkert själv tänkt på) leda till att du inte kan träffa dem. Fast det känns rätt otippat att något sånt skulle hända. I och för sig känner jag ju inte din släkt

ska försöka haha[crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jojOzZz:

Jag är kristen och kan lätt säga att din familj verkar vara en aning traditionella. Palla bli så tjurig bara för att någon väljer en annan väg i livet, palla bli så arga på att man festar och liknande.

Vad man väljer att göra med sitt liv är upp till en själv.

Exkat så känner ja oxå men dom fattar inget!!! ja borde få gör som ja vill ju men pappa säger att tills ja blir 18 så bestämmer han över mig [shake] de är ju sant i och för sig men ja borde ju få bestämma om ja vill tro el inte


   
SvaraCitera

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Hemskt.


   
SvaraCitera