Aviseringar
Rensa alla

Kristian Gidlund är död


Ämnesstartare

2908208_570_321.jpg

Det är så sorgligt. Var det någon mer än jag som grät floder till hans sommarprat? Seriöst, jag är så ledsen. Det är inte som att jag inte visste att det skulle ske, men... Det kom så plötsligt, ändå. Jag vet inte. Jag är bara ledsen. Om man läst hans blogg och hört honom prata så vet man hur himla mycket han verkligen vill leva. Vet inte om jag upplevt en sådan livslust hos någon annan förut.

Okej nu bara pladdrar jag men. Bryr ni er? Tyckte ni om honom? Vad känner ni?

Jag är ba så jäkla jäkla ledsen. 

Läs mer här:  http://ikroppenmin.blogspot.se/


   
Citera
reben

vet faktiskt inte vem det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
vet faktiskt inte vem det är.

han var trummis i Sugarplum Fairy. varit aktuell med sin blogg där han skrivit om sin obotliga cancer de senaste två åren. släppt en bok om det också. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

synd men sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sorgligt, vilken krigare. 🙁

Hans sommarprat var bra och fällde några tårar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig hört talas om faktiskt.


   
SvaraCitera

Så sorgligt är det. Klarar inte av att läsa hans blogg utan att börja fulgråta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner inte till honom men hörde om det på radion. Verkligen tråkigt att nån ska dö så ung. Må han vila i frid.


   
SvaraCitera
kook
 kook

ska lyssna på hans sommarprat och gråta en skvätt


   
SvaraCitera
kook
 kook

vad fin han var


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillade spf Ledsen


   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf

Well shit... Har ingen relation till honom direkt, men jag bodde granne med hans syrra i våras. Hon brukade berätta om honom. Såg redan då hur svårt det var, att veta vad som snart kommer. Fan. Kan inte tänka mig hur hon mår nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så himla sorgligt.
Rip.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Usch, det högg till lite i hjärtat när jag läste rubriken på denna tråd. Har varit i skolan hela dagen och inte hört det förrän nu. Så sorgligt. Jag var dagbarn hos hans familj när jag var liten 🙁 Känns konstigt när man följt hand blogg osv så länge, att han verkligen är borta nu.


   
SvaraCitera

Väldigt ledsamt då det kom helt plötsligt trots att man visste att det skulle hända i princip när som helst. Ledsen


   
SvaraCitera