Aviseringar
Rensa alla

Kristin Cavallari


Ämnesstartare

Image

Jag bara älskar när tjejer ser rädda, osäkra, blyga eller sårbara ut. Man vill bara gå fram och krama om dom. [love]

Hennes skinkor är så kallade gränsfall IMO, därför är det intressant att se vad ni tycker.

Stor bild:


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Slappa (häng) (Du röstade på detta alternativ)

Ingen tvekan om saken, ditt rumpfixerade pojkslödder.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

ditt rumpfixerade pojkslödder

Det tar jag som en komplimang från en med den avataren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Det tar jag som en komplimang från en med den avataren

Bra. [love]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

vhfaj:

Slappa (häng) (Du röstade på detta alternativ)

Nuthin' but fluff in there


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

[zzz]


   
SvaraCitera

vhfaj:

Jag bara älskar när tjejer ser rädda, osäkra, blyga eller sårbara ut. Man vill bara gå fram och krama om dom.

sexist, mansgris.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

sexist, mansgris.

Fick du det av texten? Fick du inte det av att läsa "Vältränade (manliga)" och "Otränade (kvinnliga)"?[crazy]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Fick du det av texten? Fick du inte det av att läsa "Vältränade (manliga)" och "Otränade (kvinnliga)"?

jag fick det av allt han har skrivit i alla trådar han har postat i, tror jag. kände dock att jag ville citera något tvivelaktigt för att provocera någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

jag fick det av allt han har skrivit i alla trådar han har postat i, tror jag. kände dock att jag ville citera något tvivelaktigt för att provocera någon.

Även om du lyckas provocera någon, så kommer du inte lyckas provocera någon annan så mycket som du provocerar vhfaj[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

sexist, mansgris.

Intressant. Jag är alltså sexistisk för att jag föredrar tjejer som visar svaghet och sårbarhet? Sånt tycker jag är skitsexigt. Det jag inte finner attraktivt är när tjejer ska tuffa till sig och försöka efterlikna killar i beteendet.

Alla tänder på olika saker, varför skulle vissa vara sexistiska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Med tanke på att hon är känd tror jag att hon tränar en del. Ser inget fel på dem. Kan väl mycket väl vara tränade, men inte super. Svårt att se dessutom. Jag tränar inte alls, men mina ser fastare ut än hennes. Handlar ju om kroppstyp osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon ser ju bara ut att kisa för solen eller så. :S


   
SvaraCitera

vhfaj:

Det jag inte finner attraktivt är när tjejer ska tuffa till sig och försöka efterlikna killar i beteendet.

[zzz]


   
SvaraCitera