Aviseringar
Rensa alla

Kritisera, vet att ni gillar sånt.


Ämnesstartare

Min kompis fyller år imorgon och jag har målat ett porträtt till alla vänner som fyllt år. Självklart har jag blivit bättre (tycker synd om den första som fick) men inte så mycket som jag vill.

Jag vill först och främst att ni kritiserar det som ser fel ut så att jag kanske har en möjlighet att rätta till det innan jag ger bort den. Själv ser jag inte felen förrän någon månad senare.

Därefter skulle jag vara glad om ni konstnärer kunde kommentera mitt upplägg och kanske göra det bättre. Jag tänkte alltså limma på alla delar (förutom noterna) på ett A3 och gjorde därför en skiss (för första gången eftersom jag har lärt mig att det behövs).

Det känns fel med upplägget jag har gjort men jag vet inte hur jag annars ska göra. Noterna ska inte vara någonting speciellt så länge jag inte hittar noter från Mando Diao (lycka till).

Tack i alla fall [smile]

vioett.jpg

viotvå.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Skills[y]

Personligen tycker jag hatten ser konstig ut. Den är för smal högst upp över huvudet eller vad man ska säga. Hakan ser lite stor ut också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Bifogade bilder

fan önskar ju att jag också kunde måla så bra 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Personligen tycker jag hatten ser konstig ut. Den är för smal högst upp över huvudet eller vad man ska säga. Hakan ser lite stor ut också.

Tack.
Höm. Hatten är smalare upptill eftersom hon har pressat ihop den det är en typ av gubbhatt). Hakan vet jag inte riktigt om den ska vara så eller inte. Får titta närmare på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

fan önskar ju att jag också kunde måla så bra 🙁

[blush]


   
SvaraCitera
Hando

Skillad är du [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Höm. Hatten är smalare upptill eftersom hon har pressat ihop den det är en typ av gubbhatt).

Okej då förstår jag:) Men om du tittar är kanterna väldigt skarpa?

Harpyja:

Hakan vet jag inte riktigt om den ska vara så eller inte. Får titta närmare på det.

Gör så du:) Sedan får du gärna lägga upp en bild till om du gör en och visa hur den ser ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superfint tecknat! [y] jag tycker nästan du borde lära mig lite grann och sådär c:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Men om du tittar är kanterna väldigt skarpa?

Hatten eller ansiktet?

SebastianE:

Gör så du:) Sedan får du gärna lägga upp en bild till om du gör en och visa hur den ser ut.

Ett resultat på det hela menaru'?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärleksmums:

jag tycker nästan du borde lära mig lite grann och sådär c:

Tryck inte för hårt för då blir det som jag gjort på näsan, arbeta inte med långa linjer utan små och täta och gör ränder på håret istället för att försöka fylla i det så snabbt som möjligt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hatten eller ansiktet?

Hatten. Den vänstra kanten.

Harpyja:

Ett resultat på det hela menaru'?

Precis[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Hatten. Den vänstra kanten.

Ringa in på paint för när du säger kant så tänker jag på blyertskonturen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Tryck inte för hårt för då blir det som jag gjort på näsan, arbeta inte med långa linjer utan små och täta och gör ränder på håret istället för att försöka fylla i det så snabbt som möjligt

man tackar så hjärtligt! [party] nemen alltså, jag måste ta tag i det där med att teckna och måla igen känner jag. ;o saknar det. mycket. väldigt, väldigt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärleksmums:

nemen alltså, jag måste ta tag i det där med att teckna och måla igen känner jag. ;o saknar det. mycket. väldigt, väldigt mycket

Det roliga med det är att det inte kostar lika mycket som en sport [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det roliga med det är att det inte kostar lika mycket som en sport

ja, och att det oftast är enklare att se hur man utvecklas och blir duktigare liksom, eftersom man kan spara resultaten och liknande. åtminstone för mig. ^-^


   
SvaraCitera