Aviseringar
Rensa alla

Krog slängde ut SD-politikern – anmäls av Säpo


Ämnesstartare

NiklasW:
Roligt hur media verkligen försökte sätta dit SD och Ekeroth genom att försöka få det till att Ekeroth kränkt en kvinna. När motsatsen sedan bevisades i form av en ljudinspelning försökte man framstå som om ord stod mot ord, samtidigt som rubrikerna fortfarande var "Ekeroth utslängd från krog - ska ha kränkt kvinna", typ. Men i slutändan skulle det alltså krävas en säpoanmälan innan media skulle ändra riktning på rapporteringen. 

Roligt hur du försöker få media att framstå som att dom försökte sätta ditt SD, då dom klart och tydligt klargör i rubriken att så är inte fallet! "Ekeroth utslängd från krog, SKA ha kränkt en kvinna på ett extremt förnedrande sätt". " Sen om man läser artikeln står det typ nått sånt här, enligt krogen ska ekeroth ha kränkt en kvinna på ett extremt förnedrande sätt och ekeroth uppger att dom ljuger och skickar en ljudfil som ska bevisa att dom ljuger!

Aftonbladet som du kallar "media" har ju bara skrivit om vad som har hänt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Mig veterligen så är det bara du och ett fåtal andra på forumet som jag kallat "ytterst lågbegåvade"

Självklart, varför skulle du erkänna att det är alla? Rödingajäveln som gång på gång tar sig tid att motbevisa dig, ganon och vem det nu är mer och argumentera sakligt, han är ju också "ytterst lågbegåvad" enligt dig själv. Eller patetisk. Eller efterbliven. Eller vad du nu mer kallat folk där dom sagt emot dig tills bristningsgränsen är nådd - för det är just det med dig - man kan prata om något till en viss gräns, men till slut så kommer påhoppen flygande från dig - något jag sett ske mot flertalet personer.

NiklasW: Haha, du tror alltså på fullaste allvar att hela inspelningen är fejk?

Som sagt:

Storchen84: Dessutom är det mera i SD-anda att ha slängts ut för att ha kränkt en kvinna eller någon alls för den delen.

.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mn123456789:

Roligt hur du försöker få media att framstå som att dom försökte sätta ditt SD, då dom klart och tydligt klargör i rubriken att så är inte fallet! "Ekeroth utslängd från krog, SKA ha kränkt en kvinna på ett extremt förnedrande sätt". " Sen om man läser artikeln står det typ nått sånt här, enligt krogen ska ekeroth ha kränkt en kvinna på ett extremt förnedrande sätt och ekeroth uppger att dom ljuger och skickar en ljudfil som ska bevisa att dom ljuger!
Aftonbladet som du kallar "media" har ju bara skrivit om vad som har hänt?

Ekeroth utslängd från krog, SKA ha kränkt en kvinna på ett extremt förnedrande sätt", är en rimlig rubrik innan ljudfilen skickades in. Men efter att det faktiskt kommit in bevis som visar att krogen enbart slängde ut Ekeroth pga att han var SDare bör ju naturligtvis rubriken istället vara något i stil med "Ekerot utslängd från krog på grund av hans politiska åsikt". 

Det var inte bara aftonbladet som skrev om händelsen utan de flesta stora tidningar. Alla hade samma missvisande rubrik fram tills att SÄPO anmält händelse, trots ljudinspelningen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Självklart, varför skulle du erkänna att det är alla? Rödingajäveln som gång på gång tar sig tid att motbevisa dig, ganon och vem det nu är mer och argumentera sakligt, han är ju också "ytterst lågbegåvad" enligt dig själv. Eller patetisk. Eller efterbliven. Eller vad du nu mer kallat folk där dom sagt emot dig tills bristningsgränsen är nådd - för det är just det med dig - man kan prata om något till en viss gräns, men till slut så kommer påhoppen flygande från dig - något jag sett ske mot flertalet personer.

Jag har aldrig kallat rödingajävel för "ytterst lågbegåvad". Han är en väldigt duktig debattör och har definitivt alla hästar i stallet så att säga. Hans åsikter är lite skeva men han är samtidigt väldigt ärlig och tydlig i vad han tycker vilket jag respekterar. Det finns massvis med andra på forumet som också klarar av att argumentera på ett normalt sätt, utan att exempelvis gå in och ifrågasätta självklara källor för att ens egna argument inte håller. Något du gjort flera gånger. Någon gång var det samtliga opinionsundersökningar i Sverige som var korrupta och felaktiga, idag är det en ljudinspelning, som ingen förutom du haft anledning att misstro, som du antar är fejk - dessutom trots SÄPOs anmälning. Något som återigen bevisar, här kommer det igen, att du är ytterst lågbegåvad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Jag har aldrig kallat rödingajävel för "ytterst lågbegåvad"

Sant, du har i stället antytt och vid ett tillfälle jag läst om även kallat honom för annat.

NiklasW: har definitivt alla hästar i stallet så att säga

Så har det inte låtit förräns nu.

NiklasW: Det finns massvis med andra på forumet som också klarar av att argumentera på ett normalt sätt, utan att exempelvis gå in och ifrågasätta självklara källor för att ens egna argument inte håller.

Det är intressant att följa diskussioner i trådar - inte så mycket för åsikterna, utan snarare för att se hur du agerar mot den/dom som argumenterar mot dig - och något som alltid finns där är påhoppet. Det brister alltid för dig. Förr eller senare står du inte ut mer och börjar antyda eller rent av säga både det enda och det andra.

NiklasW: Någon gång var det samtliga opinionsundersökningar i Sverige som var korrupta och felaktiga

Lägg inte ord i mun på mig, jag sa och säger att dom inte är tillförlitliga (då man när man beställer en sådan undersökning kan formulera en fråga på ett visst sätt alternativt ställa vissa frågor för att få en procent som är högre än det i verkligheten), inte att dom skulle vara korrupta och felaktiga. Ännu ett bevis på hur du är mot någon som inte håller med dig.

NiklasW: idag är det en ljudinspelning, som ingen förutom du haft anledning att misstro, som du antar är fejk - dessutom trots SÄPOs anmälning

Skiter väl i vems anmälning det var, för det som väger tyngst är att det återigen handlar om Ekeroth. Först järnrörstramset, nu detta. Att han inte fått gå visar bara vilket skämt det parti som är din gud är.

NiklasW: Något som återigen bevisar, här kommer det igen, att du är ytterst lågbegåvad.

Faktum är att ingen av dom du påstår vara lågbegåvade är det. Jag har sagt det förr och kommer att säga det igen. SD för dig är gud och allsmäktigt. SD är för dig fullkomligt felfria och har rätt i allt dom säger och gör.

Tyvärr så hade SD skräpstatus för mig redan efter (hur otroligt det än må vara så hade det faktiskt inte skräpstatus före) att en SD-politiker hyllade Breivik och hans handlingar. Vem vet hur många sådana stolpskott som gömmer sig i partiet än idag...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antagligen samma sak som med med järnrörsgrejen. Där lade ju Almqvist och Ekeroth först upp ett klipp där de påstod att Soran och hans polare skulle ha attackerat dem, sen visade det sig vara sverigedemokraterna som kallade folk för "babbe" och "hora", berättade hur kul det var att vara "ögontjänare" och skulle kriga med järnrör. Ljudklippet Ekeroth skickade in är 40 sekunder. Lär finnas en hel del man inte får höra däremellan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Jo men visst, bra försök där. Hade kunnat fråga ifall du ha några källor som visar på att SD driver en sådan politik men misstänker att du bara kommer svara något i stil med "håll käften". Nöjer mig istället med att helt enkelt säga: Nej SD vill inte slänga ut folk pga deras etnicitet, och konstaterar samtidigt att du är ytterst lågbegåvad.

håll käft1, papegoja. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Ser två saker i nyheten, Säpos agerande: helt rätt. Ekeroths agerande: helt vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Hade kunnat fråga ifall du ha några källor som visar på att SD driver en sådan politik men misstänker att du bara kommer svara något i stil med "håll käften".

kukoxo:

håll käft1, papegoja. 

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inspelning, SD och Ekeroth. Låter lite bekant Rullar ögonen


   
SvaraCitera

NiklasW: När motsatsen sedan bevisades i form av en ljudinspelning

hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:
Inspelning, SD och Ekeroth. Låter lite bekant Rullar ögonen

Ja, visst gör det. Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Tumme upp

du och dina argument är så jävla uttjatade. börjat misstänka att du är 1 programmerat barn ala fritzl style eller någons troll  :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hotar man folk med järnrör så är det väl naturligt att man inte vill ha med han o göra.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln: sen visade det sig vara sverigedemokraterna som kallade folk för "babbe" och "hora"

De kallade aldrig Soran för babbe. Kollar man på klippet så säger Almqvist att Soran i hans syfte beter sig som en babbe. Det är inte samma sak.


   
SvaraCitera