Aviseringar
Rensa alla

Krogen-ragg


karku:

Jag har egentligen ingen aning om hur man raggar på krogen och "lyckas".

www.realsocialdynamics.com


   
SvaraCitera

nallarn:

!

"Hej, jag har läst "The Game" och citerar direkt därifrån."

1. Ta den fulaste och osäkraste
2. Sup under bordet
3. Profit
[shake]
(Kan lika väl köpa en prostituerad dock, då det kostar nästan lika mycket, är på samma utseendesnivå men är har erfarenhet och sjukdomar![y])


   
SvaraCitera

brukar köra att jag säger hej

sen drar jag personen med mig till ett bord o sitter o snackar bjuder lite på min dricka ev. på cigg sen säger jag ah vi har följe hem sen vill ej gå själv o mina kompisar e borta

ah ok schysst

sen aah du kan sova här om du inte orkar gå hem till dig

ok

*låtsas sova* sen börjar killen pussa på mig så börjar vi hångla, han tar mig på fittan, jag tar på hans kuk vi tar av oss klädern aoch knullar

ibland oralsex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

"Hej, jag har läst "The Game" och citerar direkt därifrån."

Hahaha, nej det har jag faktist inte. Men det är kul att du nämner det för polarn läste boken/håller på och jag ska låna den av honom när han läst klart den. Vi satt för typ endast en vecka sen och diskutera vad som stod i den och hur allt detta stämer helt.

Så ett till tips till trådskaparen läs "The Game" av ja vad nu killen kan heta!


   
SvaraCitera

nallarn:

Vi satt för typ endast en vecka sen och diskutera vad som stod i den och hur allt detta stämer helt.

nallarn:

Extremöverkurs! (fungerar endast med grupper av tjejer 3-)

Antar att han nämnde denna då? Eftersom det står exakt samma grej i boken.

Vet ej om den funkar så bra här, men i USA funkar den ju tydigen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Antar att han nämnde denna då?

Jora visst gjorde han det, och ja den funkar i Sverige. Men som sagt funkar bäst på "brats" eller om man är ung "fjortisar". Det måste iaf vara en person som själv är lite kaxig och har bra självförtroende. Man kan se det som att man trycker ner den och på så sätt gör sig själv mycket mer "häftig". Man blir en "badboy" hatar uttrycket!


   
SvaraCitera

Stronghold:

"Hej, jag har läst "The Game" och citerar direkt därifrån."

Och varför skulle "The Game tips" vara korkat då? Har du någonsin fieldtestat teorierna som nämns i The Game? Dom funkar, men det är helt onödigt och är "excessive gaming" som vi kallar det för.

Man behöver verkligen inte köra massa rutiner på tjejer. Det är helt onödigt. Allt som krävs är rätt state och mindset, sen sköter allt sig självt. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Man behöver verkligen inte köra massa rutiner på tjejer. Det är helt onödigt. Allt som krävs är rätt state och mindset, sen sköter allt sig självt. 🙂

Jag håller helt med, förutom att det skulle vara onödigt. Allt är ju relativt, om jag förstått trådskaparen rätt så vill han bli bättre på att "scora" och snacka med tjejer på krogen! För att då hamna i rätt "state" och "mindset" gäller att man tror lite på sig själv, att man helt enkelt har lite erfarenheter (detta är bara nått jag tror iaf). Jag själv har alltid pratat och stött på tjejer sedan tonåren och jag tycker bara jag blir bättre och bättre ir så blir jag kanske snyggare (vem vet). Men då man inte är särskilt erfaren av att "ragga" så tror jag att rutiner kan vara en bra start. Dock inte samma raggnings replik hela tiden utan jag menar "grund kursen" jag skrev innan! Att börja där för att egentligen endast lära sig ta första kontakten med lite stil, och sedan när man känner att en utveckling är på g ta steget vidare till att helt enkelt hitta sin typ av tjejer och egen raggningsstil. Hehe nu börjar det verkligen låta som en sport eller hur?! Men också, glöm inte att öva. Gå ut och prova, bli nobbad några gånger men ge inte upp. Det som inte dödar dig gör dig bara starkare! Och framför allt va inte rädd att göra bort dig, för i slutändan blir du nog en vinnare!


   
SvaraCitera
elinc

Inte för att jag hänger på krogen eller så. Men grejen är att om någon kommer fram och vill ragga och verkar som om han tycker det är en fullständigt normal situation så kan han säga i princip vad som helst utan att det låter konstigt.


   
SvaraCitera

självförtroende är lösningen. om du inte har sjölvförtroende: fake it til u make it[y]


   
SvaraCitera

Stronghold:

"Hej, jag har läst "The Game" och citerar direkt därifrån."

[bigsmile]

nallarn:

Så ett till tips till trådskaparen läs "The Game" av ja vad nu killen kan heta!

The Game är intressant som en bok och inte som något man ska följa för att ragga. Det handlar inte bara om när man ska "ragga" på krogen utan även i vardagen eller när man träffar på nytt folk. Var bara spontan och lättsam. Det enda jag fortsatt med från The Game är, ögonkontaktsutmaningarna. Bara för att det är kul.

Du behöver inga raggningsböcker och sånt, var bara spontan, glad och ha humor.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera