Aviseringar
Rensa alla

kroppsdelar i min soppa


Ämnesstartare

kebu12:

klart att dom lägger i lite kött i veggismaten också, hur skall ni annars kunna klara er? inte så nyttigt att bara äta gräs kanske[confused]

asså jag tänkte inte på att det var skinka lr något, såg ju ut som annat magkänslan sa att det var människobitar eller något annat snuskigt, usch får spya i halsen nu...


   
SvaraCitera

varför i helvete äter du köpsoppa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

varför i helvete äter du köpsoppa...

jag var tvungen va b orta o va tvungen o köpa middag o var på den sämstaste ica i hela sverige som typ har noll veg...ville bara ha nått snabbt/lättlagat


   
SvaraCitera

Angelize:

jag var tvungen va b orta o va tvungen o köpa middag o var på den sämstaste ica i hela sverige som typ har noll veg...ville bara ha nått snabbt/lättlagat

typ... äpple?? en näver nötter??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

typ... äpple?? en näver nötter??

tänkte inte så långt gick till frysdisken direkt [shake]


   
SvaraCitera

Angelize:

tänkte inte så långt gick till frysdisken direkt

ok tänk på det ("frukt") nästa gång !!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

denna tråd fick mig att tänka på blommanns tråd "hittade en avhuggen snopp i skogen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

nja, tänkte att man kunde få ersättning men vi bor ju inte i usa direkt...o jag vill inte ha en massa micromat det ersätter inte den kräkfärdiga känsla jag haft hela dagen

Nä nu får du istället: inget [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

asså jag tänkte inte på att det var skinka lr något, såg ju ut som annat magkänslan sa att det var människobitar eller något annat snuskigt, usch får spya i halsen nu...

men nä, tror din kompis har rätt, det har bara blivit så för det blev bränt i botten tror jag[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

o var på den sämstaste ica i hela sverige som typ har noll veg

Hehe, vilken ICA-butik är det? Tänkte jag skulle gå dit och snatta, hehe.


   
SvaraCitera