Aviseringar
Rensa alla

Kroppslukt.


Ämnesstartare

Alla luktar olika och jag har hört att man inte kan känna sin egna, typiska, lukt däremot brukar jag själv känna att jag luktar olika och det är inte någon annans, t.ex., parfymlukt som fäst sig på mig utan lukten sitter kvar kanske en månad.

Typ alla jag haft intim kontakt med börjar jag lukta som, typ mitt könsorgan börjar lukta den andres könsorgan[surprised]låter sjukt. Känner det när jag onanerar.. Och ibland om jag är med någon som är svettig så fastnar den lukten också på mig, även fastän jag duschat flera gånger efter det: Sen när jag börjar svettas luktar jag som honom/henne[surprised] sjukt.
Lukten av någon annan sätter sig också på brösten ibland, speciellt på bröstvårtorna och mest på ställen på min kropp som någon annan hållt på med.. Ni fattar[crazy]
Det tar ungefär 1 månad för lukten att försvinna, beroende på hur ofta jag träffar personen och vad jag gjort med personen.

Jag undrar om någon är likadan och om någon vet vad detta kan bero på och om man kan göra något för att få tillbaka sin egna lukt snabbare. Har hört att ananas gör så att man luktar & smakar bättre där nere men det funkar inte på mig[shake] eller jag har faktiskt inte smakat och inte heller vart noga med att lukta men jag känner att jag luktar den andra[shake] jag vill inte att min fitta luktar kuk[sad] hjälp, snälla.


   
Citera
Ämnesetiketter

Du är förmodligen från yttre rymden.

Det låter faktiskt lite knäppt. Jag tror du luktar i lukte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Du är förmodligen från yttre rymden.

Det låter faktiskt lite knäppt. Jag tror du luktar i lukte.

Jo, jag är ganska unik och speciell[bigsmile]
Vadå "luktar i lukte"?[surprised][crazy]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Lukten av någon annan sätter sig också på brösten ibland, speciellt på bröstvårtorna

Luktar du på dina bröstvårtor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

troll?

HAHA, är jag ensam om detta? Alla jag berättat för tycker det är läskigt. Jag kan börja lukta mat också, särskilt såser HAHA, jag är rädd[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

luktar i lukte

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Luktar du på dina bröstvårtor?

HAHAH nej asså jag gör faktsikt inte det :p luktar heller inte på fittan men typ om ja byter om så känner ja någon annans lukt sen så typ letar ja, med näsan, om det är armarna lukten sitter på eller håret så har jag råkat lukta förbi brösten och lagt märke till att det är där lukten sitter![crazy] inte så konstigt egentligen, det är ju där dom jag vart med hållt på...[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Jag tror du luktar i lukte.

luktar i syne [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

luktar i syne

Asså, jag fattar inte det där, förklara någon?[crazy]


   
SvaraCitera

ny bakteriekultur kanske attackerar
och så kanske du är överkänslig för lukter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

ny bakteriekultur kanske attackerar
och så kanske du är överkänslig för lukter

Jag vill tro på det andra du nämnde[y][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Asså, jag fattar inte det där, förklara någon?[crazy]

se i syne - lukta i lukte

jag brukar dock säga lukta/hör i syne [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Det låter faktiskt lite knäppt. Jag tror du luktar i lukte.

Håller med Sterd.

Jag tror inte att du faktiskt luktar såhär som du beskriver, utan att det är dina associationsbanor som är i farten. Du tänker på att "där har den personen varit" och därför känner du den personens lukt. Precis som en del associerar vissa lukter med glada minnen, kyla med snö och så vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

se i syne - lukta i lukte

jag brukar dock säga lukta/hör i syne

Jahaa, nja folk har märkt att jag luktat sås ibland[crazy]och en annan jag hade oralsex sa "Du har börjat lukta som mig" haha


   
SvaraCitera