Aviseringar
Rensa alla

krossad själ


Ämnesstartare

(snälla, för fan, snälla, kan inte detta få bli en seriös tråd? inga små jobbiga oseriösa svar. gå inom er själva och hitta... er själva? svara inte om ni bara vill förstöra. det kanske är nån som förstår vad jag menar nu? - inga fasader här, snälla)

men jag sitter här och är helt jävla ensam och hela mitt liv bara faller sönder. allt går emot mig, inget skulle i princip kunna bli värre.
jag
hatar
att
leva.

om det är såhär det ska vara och förbli så orkar jag inte anstränga mig för att försöka leva.

kommer antagligen vara vaken hela natten och lyssna på samma låt och gråta tills jag får vätskebrist. och det hjälper ju inte ett skit, men vad fan ska man ta sig till?

jag orkar inte leva.


   
Citera

Vet hur det känns. Allt är emot en. Men bara att bita ihop och vänta på bättre tider. Tiden går ganska fort.


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

om det är såhär det ska vara och förbli så orkar jag inte anstränga mig för att försöka leva.

det är inte så det kommer förbli, allt går över med tiden.


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

jag orkar inte leva.

[cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry] [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Vad vill du ha tillbaka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HellMillan:

Tiden går ganska fort.

ja, så tänkte jag också för ett tag sen. men när tiden flyter på och det fortfarande är exakt likadant känns det inte som att tiden läker några sår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

det är det jag menar. så jävla onödigt. varför? sluta försöka spela med en fasad.

fan vad jobbigt att folk alltid måste hävda sig. klart det är så irl då det är svårare att vara helt ärlig, men nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Vad vill du ha tillbaka?

bra fråga. inget svar.
kanske nån mer som fattar hur jävla ont det gör att leva och vill spotta på livet med mig.


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

ja, så tänkte jag också för ett tag sen. men när tiden flyter på och det fortfarande är exakt likadant känns det inte som att tiden läker några sår.

Tiden läker inte sår. Det gör det så fan inte. Men man måste göra något åt situationen. Man måste försöka så gott det går och bara vänta på förändringar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagmårtypbra:

kommer antagligen vara vaken hela natten och lyssna på samma låt och gråta tills jag får vätskebrist. och det hjälper ju inte ett skit, men vad fan ska man ta sig till?

asså kolla vad du heter på detta forum. du mår ju bra. orka sitta och ljuga på ett internet forum, du vill bara ha falsk sympati fråan alla unga här. assow omg. lyssna på bra musik ist!! typ denna


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

kanske nån mer som fattar hur jävla ont det gör att leva och vill spotta på livet med mig.

En alldeles egen deppkompis? Det borde inte vara så svårt att hitta.


   
SvaraCitera

Hitta roliga saker att göra? [sad]


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

jag
hatar
att
leva.

håll
käften
grinolle


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

jag orkar inte leva.

Då tar man helt enkelt livet av sig.


   
SvaraCitera

Tözen:

Då tar man helt enkelt livet av sig.

smart sagt.,.,not[mad]

Jagmårtypbra:

jag orkar inte leva.

går du ut och träffar folk?


   
SvaraCitera