Aviseringar
Rensa alla

Krossat hjärta


Ämnesstartare

MissGreen:

21 är verkligen jättegammalt

Mycket äldre än exempelvis 15

MissGreen:

vad vill du uppleva?

Det har jag ingen aning om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissGreen:

Nä men att han skulle vara intresserad av killar tror jag faktiskt inte

Mycket verkar konstigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har tröttnat på dig, byt kapitel nu.


   
SvaraCitera

MissGreen:

Vad gör man?

Trist att han gjort slut :(.. jag gjorde slut med min kille av typ samma anledning efter 2,5 år och det som låg bakom var att jag var nyfiken på andra killar, hade tappat mina känslor för honom och kände att jag bara behövde va fri och kunna göra vad jag ville både med andra killar och att kunna umgås mer fritt med mina vänner.. jag vet inte om det är så han känner, men ibland blir det så när man varit tsm under en längre tid när man är så unga som vi är..

Förstår att det är jobbigt när du säger att du inte heller har många vänner och dom du har tillbringar tid med sin kille.. om jag var dig skulle jag försöka hitta fler vänner, utvidga din umgängeskrets.. har man bara roligt är det inget fel med att vara singel.. jag tycker just nu bara att det är skönt! Se det som ett sätt att tillbringa mer tid med dig själv, kunna vara självständig.. man behöver faktiskt ingen kille för att klara sig även om kärlek kan vara underbart ibland också.. men försök att fokusera på dig själv nu och låt det ta sin tid.. en dag kommer du va redo för något nytt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är också förvirrad. Förstår inte hans resonemang om att vilja vara "fri". Är man med nån man älskar kommer väl den friheten naturligt? Eller förstår du vad jag menar?
kanske blev helt knas det här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blablabla, jag med, alla har det. Sluta vara så jävla rövig [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera