Aviseringar
Rensa alla

krrmajou? muu? GRRR?!


Ämnesstartare

aristoteles:

Har en liten blå nalle jag fick av mitt ex^^

det visste jag redan 8D *cool jag är* [bigsmile]


   
SvaraCitera

Sagitta:

en docka

[chocked] aj


   
SvaraCitera

m3lis:

aj

[cute]


   
SvaraCitera

Öh, massor, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Öh, massor, faktiskt.

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

FYFAN:

[bigsmile][love]

Vad ska man göra? Kan ju inte bara göra sig av med dem och det känns fel att slänga upp dem på vinden. Sedan är det mysigt[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vad ska man göra? Kan ju inte bara göra sig av med dem och det känns fel att slänga upp dem på vinden. Sedan är det mysigt

precis. om mina inte hade försvunnit när jag flyttade skulle jag nog haft dom kvar. Hade fullt av nallar o meck i sängen som liten. nu har jag max 3. Fast just nu bara en men .. x)


   
SvaraCitera

FYFAN:

precis. om mina inte hade försvunnit när jag flyttade skulle jag nog haft dom kvar. Hade fullt av nallar o meck i sängen som liten. nu har jag max 3. Fast just nu bara en men .. x)

^^

JAg tror jag kommer överväga att ta dem med mig:P Jag vet inte^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

JAg tror jag kommer överväga att ta dem med mig:P Jag vet inte^^

det borde du göra 8D gosedjur är gosiga, och dom kanske blir megalessna om du bara gittar ifrån dom x)


   
SvaraCitera

jag har alla mina på en hylla mittemot sängen. och jag sov med gosedjur till sjuan. ska nog plocka ner lite gosedjur och lägga i sängen så blir det trångt och mysigt.


   
SvaraCitera

FYFAN:

det borde du göra 8D gosedjur är gosiga, och dom kanske blir megalessna om du bara gittar ifrån dom x)

Jo, menar det. Har ju namngett en del och allt^^


   
SvaraCitera

jag är gosig som ett gosedjur så jag behöver inget


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

jag är gosig som ett gosedjur så jag behöver inget

Du kan få göra de andra sällskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

ska nog plocka ner lite gosedjur och lägga i sängen så blir det trångt och mysigt.

det gör du rätt i! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag har en panda som heter Ernst, en rosa katt som heter Milly(det står milly på dens fot lol [blush]) och en vit hund som inte har något namn.


   
SvaraCitera