Aviseringar
Rensa alla

ksaldjk


Ämnesstartare

Tänk vad det är skönt att knulla i alla fall. Jag menar verkligen att det är en av livets absolut sanna nöjen. Att få smaka härlig svajande kuk. Att känna hur den tränger sig in och växer sig allt större inom hos mig. I min varma blöta roterande fitta. Att känna hur händer smeker mina fasta stora hårda bröst. Att förnimma ljuvliga mjuka fingrar på klitoris. På låren, och kanske lätt daskande klösande på stjärten. Få kyssa på halsen, på ryggen, i öronen, och att bli sugen, få tungan i fittan rullande runt. Åh vad jag tycker det är härligt! En man som gillar det riktigt sjukt. En man som kan konsten att tillfredställa. Han blir också själv tillfredställd. Sånna män älskar jag. Tänk om blyghet inte fanns. Tänk om folk kunde knulla lite mer. Bara gå fram till nån man såg nånstans och tänt till på och säga rakt upp och ner: "Tjenare, jag heter Belinda. Du är så vacker och jag är så jävligt kåt på dig. Har du tid att följa med hem och knulla med mig?" Så skulle det vara. Alla vill ju det. Tänk så mycket sperma som går förlorat. Allmän runkning borde förbjudas. Att runka skulle enligt lag bestraffas med 10 raska samlag. Äh, sitta här o grunna går ju. Men grunna så det går går inte. Så nu pyser jag. Kukar bara väntar ju på stan för satan. Så få arslet ur vagnen min vän.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blablabla? Blabla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt troll.[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trolla mera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla puckon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexig_matilda:

roterande

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej matilda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej matilda


   
SvaraCitera

knulla?


   
SvaraCitera
Hando

Blah blah
Bla blah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blev lite avtänd faktiskt


   
SvaraCitera

sexig_matilda:

svajande kuk

sexig_matilda:

roterande fitta

[blush]


   
SvaraCitera