Aviseringar
Rensa alla

ksenia


Ämnesstartare

är den person jag känt längst och fortfarande har kontakt med. det slog mig typ igår. vi har känt varandra sen lunarstormtiden. typ, tio år. under denna tid har vi aldrig träffats. 



det känns väldigt märkligt. har alltid tänkt att gitarristen i mitt band är den jag känt längst. men han ligger efter med i alla fall 2-3 år.



hur ska jag fira en sån här upptäckt? vad gör man, liksom? hur förhåller man sig till att ens äldsta bekantskap är en umare?


   
Citera
Ämnesstartare

vi konstaterade precis att vi känt varandra sen högstadiet. mind=blown.


   
SvaraCitera

grattis!

vad gör du i bandet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
grattis!

vad gör du i bandet?

öhm, låtskrivande och sång. typ. men det var några år sen vi faktiskt gjorde något. nu sysslar vi väl båda mer med andras musik som tekniker/producenter.


   
SvaraCitera

jag trodde det var din mamma 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
jag trodde det var din mamma 

har gjort en sport av att dodga hennes telefonsamtal, så vet inte om hon räknas in i folk jag känner.

din mamma, alltså. hon är så jävla påstridig.


   
SvaraCitera

rätt coolt faktiskt! jag har också fortfarande kontakt med en tjej jag träffade via habbo hotel, haha. vi har träffats några gånger, gått på konsert ihop osv. undrar hur länge vi känt varandra, måste vara runt 8-10 år.


   
SvaraCitera

Internet är fint.
Många av mina närmaste vänner har jag träffat via cs och hållt kontakten sen dess, upp mot tio år nu : )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
rätt coolt faktiskt! jag har också fortfarande kontakt med en tjej jag träffade via habbo hotel, haha. vi har träffats några gånger, gått på konsert ihop osv. undrar hur länge vi känt varandra, måste vara runt 8-10 år.

jag har inte så mycket kontakt med folk från ye olden days, faktiskt. har lite folk som jag säkert skulle kunnat ha kontakt med om det velat sig väl, men att omständigheter i stil med nedläggningar av communities och dylikt kommit ivägen. typ. internet var så mycket oskyldigare då, på något vis. 


   
SvaraCitera
KSENIA

JAG MINNS KIM OCKSÅ. FINNS KIM?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:
JAG MINNS KIM OCKSÅ. FINNS KIM?

öhm, kim, mitt ex? 


   
SvaraCitera

player one: har gjort en sport av att dodga hennes telefonsamtal, så vet inte om hon räknas in i folk jag känner.

din mamma, alltså. hon är så jävla påstridig.

Jag beklagar Ledsen


   
SvaraCitera
KSENIA

player one:

öhm, kim, mitt ex? 

JA NI VAR NOG TILLSAMMANS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

JA NI VAR NOG TILLSAMMANS

ja, hon var på riktigt. först var vi tillsammans, sen var vi inte det, sen brukade vi ligga med varandra och allmänt ha det trevligt ibland. det sista är det som var mest najs, tror jag. rätt säker.


   
SvaraCitera
KSENIA

player one:

ja, hon var på riktigt. först var vi tillsammans, sen var vi inte det, sen brukade vi ligga med varandra och allmänt ha det trevligt ibland. det sista är det som var mest najs, tror jag. rätt säker.

HAHA, JO JAG VET ATT HON VAR PÅ RIKTIGT. VILLE MEST BARA VETA OM DU VET NÅGOT OM HENNES EXISTENS IDAG. FAST JAG PRATADE INTE SÅ MYCKET MED HENNE MEN EMELIE GJORDE, TROR JAG. ELLER SÅ TÄNKER JAG PÅ NÅGON ANNAN OCH BA FÖRVIRRAR!


   
SvaraCitera