Aviseringar
Rensa alla

ksenia


Ämnesstartare

KSENIA:

HAHA, JO JAG VET ATT HON VAR PÅ RIKTIGT. VILLE MEST BARA VETA OM DU VET NÅGOT OM HENNES EXISTENS IDAG. FAST JAG PRATADE INTE SÅ MYCKET MED HENNE MEN EMELIE GJORDE, TROR JAG. ELLER SÅ TÄNKER JAG PÅ NÅGON ANNAN OCH BA FÖRVIRRAR!

ingen aning om huruvida hon existerar eller inte, faktiskt. har inte träffat henne sen typ gymnasiet i alla fall. 

du har ingen kontakt med, vad heter hon, sofia? kanske. hon taniga som brukade hänga med er som hade bisarrt tydliga nyckelben. hette hon så? minns faktiskt inte.


   
SvaraCitera
KSENIA

player one:

ingen aning om huruvida hon existerar eller inte, faktiskt. har inte träffat henne sen typ gymnasiet i alla fall. 

du har ingen kontakt med, vad heter hon, sofia? kanske. hon taniga som brukade hänga med er som hade bisarrt tydliga nyckelben. hette hon så? minns faktiskt inte.

INGEN KONTAKT SOM I ATT JAG HÄNGER MED HENNE FORTFARANDE, MEN VI HAR VÄL LITE KOLL PÅ VARANDRAS LIV OCH SÅDÄR GENOM FACEBOOK. HON BLEV NYSS VUXEN OCH SKAFFADE 1 BARN 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

INGEN KONTAKT SOM I ATT JAG HÄNGER MED HENNE FORTFARANDE, MEN VI HAR VÄL LITE KOLL PÅ VARANDRAS LIV OCH SÅDÄR GENOM FACEBOOK. HON BLEV NYSS VUXEN OCH SKAFFADE 1 BARN 🙁

va. nu känner jag mig gammal. eller, nej, det gör jag inte. men jag känner att andra åldras snabbare än vad jag gör. vad handlar det om?

men tror att hon utgör bra föräldramaterial. så det är bra.


   
SvaraCitera
time
 time

Ksenia är den enda umaren som har en gemensam vän med mig på facebook som INTE är umare. Det kändes civilt och lite otäckt. 


   
SvaraCitera
time
 time

Och om fyra år har vi också känt varandra i tio år! 


   
SvaraCitera

time:
Ksenia är den enda umaren som har en gemensam vän med mig på facebook som INTE är umare. 

creepy


   
SvaraCitera