Aviseringar
Rensa alla

kuggade för körkortet.......


overpow:

nervös så jag mådde illa, jag gör aldrig såna misstag annars när jag kör.

Tänk när du ska på din absolut viktigaste jobbintervju, är nervös, kraschar du i en rondell för du tar för stor risk [no-no]


   
SvaraCitera

Känner en som blev kuggad för att han körde i 50 förbi ett dagis som ej var skyltat. Körskolläraren tyckte han skulle ha noterat att det var ett dagis pga. staketet. [party]


   
SvaraCitera

Bara till att försöka igen, blev också kuggad första gången. Fick göra om det direkt, precis som om man blir mindre usel på en dag. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Tänk när du ska på din absolut viktigaste jobbintervju, är nervös, kraschar du i en rondell för du tar för stor risk

det var inte i närheten av en krasch, lite koll har jag 🙂 men jag gjorde ett misstag , jag är bara människa. surt som fan endå


   
SvaraCitera

viktigt på teorin: sitt kvar så länge du behöver, själv var jag och en annan kille de sista som lämnade rummet, kan också tillägga att det var väldigt knappt jag klarade det, bara läsa mina tidigare trådar så förstår du nog hur besatt jag var[crazy]

uppkörningen, se till att köra av bara helvete i det området du ska köra upp så du känner till det, visserligen har dom överseende jag missade tillochmed en skylt där jag skulle svänga höger men klarade mig ändå

titta galet mycket i backspegeln, lika mycket framåt som bakåt, kolla alla utfarter i rondeller du kör igenom, och gärna döda vinkeln när du kör ut, beror väl mest på rondellens storlek menmen

och framförallt: be om att du får en bra besiktningsgubbe för jag kuggade 2 gånger för skitsaker men tredje gången fick jag tillochmed beröm för skärpt uppmärksamhet under körningens gång

hoppas detta är till någorlunda hjälp[y]


   
SvaraCitera

overpow:

men jag gjorde ett misstag

Vad hände då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

och framförallt: be om att du får en bra besiktningsgubbe för jag kuggade 2 gånger för skitsaker men tredje gången fick jag tillochmed beröm för skärpt uppmärksamhet under körningens gång

hoppas detta är till någorlunda hjälp

The Saviour:

och framförallt: be om att du får en bra besiktningsgubbe för jag kuggade 2 gånger för skitsaker men tredje gången fick jag tillochmed beröm för skärpt uppmärksamhet under körningens gång

hoppas detta är till någorlunda hjälp

visste inte att man kan välja själv vad man vill köra upp med för person, ska kolla det! sedan skulle jag verkligen gått igenom alla frågor igen, även klantigt av mig....[smile]


   
SvaraCitera

overpow:

visste inte att man kan välja själv vad man vill köra upp med för person, ska kolla det! sedan skulle jag verkligen gått igenom alla frågor igen, även klantigt av mig....

nej men det gör man inte.....menade att du ska be till gud att du får en bra[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Vad hände då?

menade att jag skulle stannat och väntat i rondellen helt istället för att köra ut, även fast de gick bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

nej men det gör man inte.....menade att du ska be till gud att du får en bra

ahaaaa, ah fast osäker om gud vill mig gott efter min fula svenska idag.. [blush]


   
SvaraCitera

overpow:

menade att jag skulle stannat och väntat i rondellen helt istället för att köra ut, även fast de gick bra

Fattante [sad]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Är glad och stolt över att jag just beställt uppkörnigstid och sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

overpow:

nervös så jag mådde illa, jag gör aldrig såna misstag annars när jag kör.

Grejen är den att man inte ska vara så nervös... De menar på att man inte är redo då, men självklart är det en lite nervig situation.
Jag tycker såhär: sluta bortförklara, ta dig i kragen och gör om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Fattante

inte jag heller [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Är glad och stolt över att jag just beställt uppkörnigstid och sådant.

"ok"
Dold text: förlåt, lycka till! [y]


   
SvaraCitera