Aviseringar
Rensa alla

Kuggade uppkörningen..


Ämnesstartare

...och behöver lite pepp för nästa gång, var jävligt nervös och gjorde onödiga tabbar..Ledsen hoppas det släpper tills nästa gång! Hur gick det för er? Hur många uppkörningar krävdes osv? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Vet en som kört upp elva ggr och nu gett upp. Känner hen ej längre iof så vet ej om hen har klarat det nu iof.
Detta var ju inte speciellt peppigt dock.. menade ba att det finns många som misslyckas men tar sig upp igen och klarar det.


   
SvaraCitera

jag gjorde en kass uppkörning men fick körkort ändå på 1a försöket, förstår absolut inte hur det gick till. vet många som fått köra upp runt 3 gånger, lär av dina misstag och försök igen, lycka till!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

kuggat flera gånger, lär av dina misstag och övningskör ännu mer så kommer du vara trygg i situationen tillslut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack hörni! Vet att det är en klyscha att klaga på kontrollanten och nä, visst gjorde jag en del tabbar. Men hon kändes rätt dryg, typ i början sa hon år mig att kolla under motorhuven, men då stod hon mest och pratade med min körlärare, så jag fick typ "Hallå, nu kollar jag oljan här!" . Sen lite virrig, "Vad vad det du hette nu igen? Vart bodde du sa du?" Menmen, får ta det lugnare nästa gång.


   
SvaraCitera
reben

kuggade första men fixade det 2v senare


   
SvaraCitera

klarade d på första men va sjukt nervös

lättnaden när tanten ba: "det här var en godkänd körning". 

trodde jag var stekt dirr i början efter att jag skulle peka ut massa vätskebehållare o skit under motorhuven, hade ba 1 rätt av dem, den där behållaren man häller sprit i till vindrutorna. RodnarRodnar h3h3h


   
SvaraCitera

har en bekant som har fått trilskas med samma tant nu 4 gånger, människan påstår att hen är en sjukt bra bilförare thooough, vettifan assåh. Men de där "uppkörningsledarna" verkar få humörsvängningar titt som tätt iaf..


   
SvaraCitera
Kudhos

Tror du kommer göra bättre nästa gång. Man blir ju avslappnad och känner sig mer bekväm när man väl gjort det ett par gånger. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
har en bekant som har fått trilskas med samma tant nu 4 gånger, människan påstår att hen är en sjukt bra bilförare thooough, vettifan assåh. Men de där "uppkörningsledarna" verkar få humörsvängningar titt som tätt iaf..

Usch ja, det är ju det som är det värsta! Känner mig som en bra förare Skålborde det inte vara bättra att köra upp med sin trafiklärare som följt en och som man känner sig trygg med? 


   
SvaraCitera

feministfittan:

Usch ja, det är ju det som är det värsta! Känner mig som en bra förare Skålborde det inte vara bättra att köra upp med sin trafiklärare som följt en och som man känner sig trygg med? 

Jo, definitivt! 

Fast lättare för dem att ge körkort till kassa bilförare i guess med tanke på vinstintresset, en hel del körskolelärare är ju självaste ägarna för sin körskola som de vill sprida gott rykte om o.s.v!!!

kanske hade fungerat om alla körskolor var statligt ägda :p


   
SvaraCitera