Aviseringar
Rensa alla

kuk dynamik


Ämnesstartare

Så jag har möjligheten att ha en trekant med min flickvän och en manlig vän till mig. Jag skulle vilja det, och min flickvän har velat bli dubbelpenetrerad länge. Jag är inte så orolig över att en trekant skulle ha negativa effekter på vårt förhållande. 

Min enda oro, vilket låter dumt, men kan vara allvarligt, är att jag inte vet hur stor hans penis är. Jag har en stor kuk, men jag vet att penis storlek kan vara en djup källa till osäkerhet för vissa. Jag skulle må dåligt om jag vispade ut en mycket större penis än hans.

Så jag måste ta reda på hur stor hans kuk är före sammanslutningen. Vi är inte nära vänner, men vi är bekväma att diskutera sex, och jag tror att vi kunde njuta av att vara med en kvinna tillsammans.  Det mest direkta sättet att göra detta vore om bara vi två skulle ligga med varandra, men vi är båda mestadels straighta, och han är inte min typ oavsett.

Vi har pratat om sex mycket (samt ha en trekant med en tjej), men jag kan inte bedöma hur bekväm han är med sin kukstorlek.

Vad bör jag göra? Tankar? 


   
Citera
Ämnesstartare

men varför särskriver du..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ligg med honom innan, superbra förslag. Skadeglädje slicka lite kotte bara, seså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du en flickvän eller är detta en text från någon annan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahaha 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ det kan ge henne skador Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör atm med honom ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:
men varför särskriver du..

Gjorde jag? Okej, det går inte göra någonting åt nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten: penis storlek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Gjorde jag? Okej, det går inte göra någonting åt nu.

du svarade ej på mitt inlägg hallå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brat brat stek stek:
ligg med honom innan, superbra förslag. Skadeglädje slicka lite kotte bara, seså.

PIX-AMCYVD.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
har du en flickvän eller är detta en text från någon annan?

Det är min text och jag är intresserad av att få ett bra svar på den. Undrar du om jag är singel eller inte? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
hahahahaha 😀

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Det är min text och jag är intresserad av att få ett bra svar på den. Undrar du om jag är singel eller inte? Galen

Ja pecis. är detta en hypotes?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
+ det kan ge henne skador Ledsen

Vi handlar inte oansvarigt hallå? Ledsen


   
SvaraCitera