Aviseringar
Rensa alla

kuk dynamik


Ämnesstartare

isola: Ja pecis. är detta en hypotes?

1. Åhh vad gulligt! Jag är inte i ett seriöst förhållande. Jag är singel. 2. Gör det någon skillnad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du svarade ej på mitt inlägg hallå

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rekommenderar inte att du dubbelpenetrerar din flickvän, hon blir så högljudd och jobbig då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Åhh vad gulligt! Jag är inte i ett seriöst förhållande. Jag är singel. Gör det någon skillnad? 

då är detta en hypotetisk fråga ja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

din alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

då är detta en hypotetisk fråga ja?

Du ställer för mkt metafrågor nu Gråter vad menar du ens? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte riktigt varför man skulle vilja/är okej med att en trekant bl.a. innefattar en man är tillsammans med, vill man inte ha sin partner lite mer för sig själv?

Om man har ett monogamt förhållande vill säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här känns som när någon skrev att jag skrev så mycket på mitt forum, så skulle du påpeka att jag inte hade ett eget forum. Whats up with this? Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
Jag förstår inte riktigt varför man skulle vilja/är okej med att en trekant bl.a. innefattar en man är tillsammans med, vill man inte ha sin partner lite mer för sig själv?

Om man har ett monogamt förhållande vill säga.

Ahh förstår hur du tänker, men ibland kan det stärka ett förhållande också. Beror ju på hur mycket avundsjuka och sådant man får. Eller har jag fel ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
Jag förstår inte riktigt varför man skulle vilja/är okej med att en trekant bl.a. innefattar en man är tillsammans med, vill man inte ha sin partner lite mer för sig själv?

Om man har ett monogamt förhållande vill säga.

monogami är, trots den allmänna uppfattningen att så är fallet, inte en ursäkt för idioti. det är dock en indikation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
din alltså
Du är kulturmarxistens flickvän nu...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Ahh förstår hur du tänker, men ibland kan det stärka ett förhållande också. Beror ju på hur mycket avundsjuka och sådant man får. Eller har jag fel ? 

Förstår inte hur det skulle kunna stärka ett förhållande. Du får gärna komma med exempel!

Leijonsparf: monogami är, trots den allmänna uppfattningen att så är fallet, inte en ursäkt för idioti. det är dock en indikation.

Känner mig alldeles snurrig och hänger inte med alls, vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
Känner jag mig alldeles snurrig och hänger inte med alls, vad menar du?

jag är av den bestämda uppfattningen att ägandeskap och svartsjuka är dåligt för ett förhållande, och inte något slags affektionsbevis. så är fallet även om förhållandet är monogamt, och att det är monogamt ursäktar inte att folk intalar sig själva att det skulle ligga till på något annat sätt. även om det kan vara en indikation på att så är fallet så förväntar jag mig lite att även monogama personer ska se att svartsjuka och ägandemani är en dålig grej, och så är fallet rätt ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: förstår inte hur det skulle kunna stärka ett förhållande. Du får gärna komma med exempel!

Jag pratar inte från erfarenhet nu men. Om man kan göra något sådant tillsammans och vara trygga med varandra fortfarande, tror du inte den erfarenheten stärker förhållandet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu måste du lägga upp en bild på din kuk för att styrka påståendet att den är stor.


   
SvaraCitera