Aviseringar
Rensa alla

Kuken luktar som fan! Vad göra?


Ämnesstartare

Hej det är så att min kuk luktar otroligt äckligt, spelar ingen roll hur mycket jag sköljer ändå känner jag lukten från den när jag står och pissar, sitter i soffan med kallsonger osv. Det luktar typ gammal rutten fisk fast vidrigare. Har provat med sån där natural tvål flera gånger men ändå försvinner inte den där lukten... Duschar ungefär 1 gång per dag, tror även morsan känt lukten för hon sa åt mig och gå in och duscha av mig en morgon för jag lukta gammal gubbe sa hon. Ja satt på en brud för ett tag sen utan kådis kan hon ha smittat mig med något skit som gjort att det luktar?? borde det isåfall inte visat sig när jag gick och testa mig? Ngåon som vet vad felet är och kanske haft/har samma problem? kan tillägas att ja onanerar kanske 1 gång i veckan, om jag är på humör kanske 2! Det ä verkligen jobbigt att ha en tjej suga så luktar de så äckligt, verkligen pinsamt för mig! [shake]

Tacksam för svar!


   
Citera

Du kanske har svamp?


   
SvaraCitera

dendärarobban:

Ja satt på en brud för ett tag sen utan kådis

Varför gjorde du det? var knappast smart gjort[confused] har sett här på um att det finns tjejer som stoppar upp svampar(säkert värre saker också[shake]) i sin kussimurra, så självklart att det börjar lukta om snoppen om man stoppar in den där[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

har sett här på um att det finns tjejer som stoppar upp svampar(säkert värre saker också[shake]) i sin kussimurra

[bigcheers] [crazy]


   
SvaraCitera

Majsmollie:

[bigcheers][crazy]

usch, låt bli mej. du är säkert också en såndär som stoppar upp konstiga grejer. vill inte bli smittad[shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

usch, låt bli mej. du är säkert också en såndär som stoppar upp konstiga grejer. vill inte bli smittad[shake]

[sad] trodde ja va din flickvän [sad]


   
SvaraCitera

Majsmollie:

trodde ja va din flickvän

om du lovar att alltid behålla byxorna på i min närhet så kan du få va[blush] är självklart okej om du tar av dom när jag inte är med[smile]


   
SvaraCitera

Dusha oftare [rolleyes]


   
SvaraCitera

kebu12:

om du lovar att alltid behålla byxorna på i min närhet så kan du få va

[n] men ja tänkte om du ville hjälpa mej o stoppa upp konstiga grtejor? [wink] [crazy]


   
SvaraCitera

Majsmollie:

men ja tänkte om du ville hjälpa mej o stoppa upp konstiga grtejor?

haha nä glöm det, det får du sköta själv eller be någon annan hjälpa dej med[crazy] Dold text: mamma säger att jag skall akta mej för kussimurror, vågar inte hjälpa dej därför[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

mamma säger att jag skall akta mej för kussimurror, vågar inte hjälpa dej därför[blush]

Oki, jag har en hingst som luktar jättegott gillar den gosiga mulen.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Jag har en leksak till dej med


   
SvaraCitera

Majsmollie:

Jag har en leksak till dej med

gillar dammsugare[blush]


   
SvaraCitera

dendärarobban:

Det ä verkligen jobbigt att ha en tjej suga så luktar de så äckligt, verkligen pinsamt för mig!

Felet du gör är att tvätta snoppen för ofta. Så vad har jag för tips?
Torka efter dig efter toalettbesök och se till att du har en bra hygien på toaletten.
Tvätta snoppen max en gång per dag. Det är flensosten som gör att det luktar. Om man tvättar sin snopp ofta så produceras det mer flensost som gör att det luktar. Flensost kallas även för smegma.


   
SvaraCitera