Aviseringar
Rensa alla

Kuken sprack!


Ämnesstartare

Hejsan, tänkte dela med mig av en upplevelse som hände mig för ett tag sen.
Det är såhär att jag har haft trång förhud så det har gjort ont osv under sex och har varit svårt att tvätta mig under förhuden. Så jag bestämde mig för att operera bort förhuden (omskuren).. och det är jag just nu.
Operationen gick väldigt lyckat och allt verkade gå bra tills 1 vecka efter operationen.

Jag stog ute och rökte och plötsligt kändes det som att något tog en hammare och allvarligt talat krossade min vänstra testikel. Kände att tårarna började komma.. så jag sprang in på toaletten och drog ner byxorna. Blodet bara spruttade ut från min penis, och hela min kuk började svälla upp som en kantarell.
Kändes som hela jag skulle spricka upp. Sakta men säkert så började stygn efter stygn att släppa och bloder bara rann. Så jag bad morsan skjutsa mig till akuten illa kvickt. Där fanns det inget att göra än att vänta tills det har lagt sig. Det var något blodkärl som hade spruckit.

Blödningen höll på i ungefär 3-4 dagar. Under dessa dagar kändes det som att någon vred min kuk som "tussen nålar" hela dagarna, kunna knappt sova. Värsta dagarna i mitt liv. Sen tog det över 2 månader innan svullnaden hade lagt sig. Idag så kan jag ha sex och allt fungerar som det ska. Så bra att det ordnade sig iaf 🙂

Har ni varit med om något sånt här eller något liknande? Dela med er.


   
Citera
Ämnesetiketter

Aj


   
SvaraCitera

Hade ett par obekväma kalsonger på mig en dag i september 2004 (ja, det är sant), det var väldigt jobbigt.


   
SvaraCitera

Men HERREGUD! Fan vad läskigt, sånt ska bara hända på filmduken. [sad]
Skönt att det slutade bra iallafall.


   
SvaraCitera

[chocked]


   
SvaraCitera

enda saken är väl att strängen har gått av med det var längesen å det är bra nu =D


   
SvaraCitera

Den här grejen när du skriver att stygn efter stygn brast, det kan jag förställa mig och det låter ganska otäckt :s


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pics or it didn't happend


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

treali:

pics or it didn't happend

Jag har bilder på det i min mobil..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snuffish:

Jag har bilder på det i min mobil..

Säga att man har bilder är inte bättre.
pics or it didn't happend [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

treali:

Säga att man har bilder är inte bättre.
pics or it didn't happend [no-no]

tro vad du vill ^^ men jag lägger inte upp bilder på min kuk 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snuffish:

tro vad du vill ^^ men jag lägger inte upp bilder på min kuk 😛

Lite svårt att lägga upp bilder på en troll kuk [bigcheers]


   
SvaraCitera

[chocked]


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera