Aviseringar
Rensa alla

kul att hon inte fatta


Ämnesstartare

sepideh:

Är hon hetero eller?

Vet inte hon ger blandade signaler kan man väl säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hora


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon kanske e bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråållll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha synd iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att folk försökt vara otrogna? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hora

Men vad fan, jag är inte en hora, jag har ett problem okej jag gillar tjejer mer än killar och jo visst om jag fick chansen skulle jag lätt göra slut med min kille för en tjej. Man kan väl nästan säga att jag är lebb men jag tänder fortfarande p killar okej?. Skulle aldrig gå längre än vad jag precis gjorde, det var ju mest för att utforska väl lite också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

plus för ögonbrynet dock

vilket jävla ögonbryn? haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chinese:

balallblblbllb

Att ett ord kan få dig att skriva en bok är faktiskt tjaDY jag kan inte ens sätta ordet på det,dey,va, HUH!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Att ett ord kan få dig att skriva en bok är faktiskt tjaDY jag kan inte ens sätta ordet på det,dey,va, HUH!

okej fattade precis vad du menade, jag är inte som dig, du är inte som mig. Trevligt.

Alla är annorlunda och jag trivs med den jag är vilket inte är en hora, tydligen så fattar du inte definitionen med hora. Jag kanske var lite otrogen på ett känslomässigt sätt jo.

folk har varit otrogen mot mig med, så jag vet hur det känns. Men jag skulle aldrig gå längre än vad jag gjorde med henne då, innan jag gjorde slut med min kille.

DÄR HAR DU DIN BOK!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chinese:

DÄR HAR DU DIN BOK!

Och jag väljer att inte läsa den...

Chinese:

hora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Och jag väljer att inte läsa den...

ändå kom du in hit? varför klicka på den här tråden om du ändå inte ska läsa? du läser ju just nu eller hur?, du kan itne sluta läsa hahah kanske längre ner står det nånting? vem vet. läser du fortfarande? holy crap vad du är nyfiken, du tror själv att du har rätt, jag tror själv i det jag vill tro på. Så sluta snälla mucka gräl jag är 14 och du 17 måste vara kul för dig då.
och du läser fortfarande? suveränt gotja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chinese:

vilket jävla ögonbryn? haha

Det du har?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det du har?

tycker du om mina ögonbryn eller vadå? haha


   
SvaraCitera