Aviseringar
Rensa alla

kul att köpa avokado i sverige


Ämnesstartare

kul att köpa avokado i sverige när alla är antingen bruna inuti har trådar genom sig och håller på att ruttna eller är stenhårda tills man måste slänga dom. [tired] eller så är de typ vitgråa och smakar inget, inte gula och gröna som de ska bli egentligen och inte goda


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Säsongsvaror är lite svårt när det inte är säsong.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Säsongsvaror är lite svårt när det inte är säsong.

det har varit så i ett halvår när är det sesong då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det har varit så i ett halvår

Då är det butiken då går till som är kass. Vinter och färsk frukt är lite sådär va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Då är det butiken då går till som är kass. Vinter och färsk frukt är lite sådär va.

vadå vinter


   
SvaraCitera
kook
 kook

såååå svårt att få fantastiska avocados. då måste man typ köpa icas som är i tvåpack och snordyra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kook:

såååå svårt att få fantastiska avocados. då måste man typ köpa icas som är i tvåpack och snordyra

mm och sen om man vill ha ekologiska så gör dom jämt så dom inte är mogna!! och aldrig mognar innan de ruttnar. så man måste köpa vanliga eller ruttna


   
SvaraCitera

Du vet ju uppenbarligen inte hur man väljer avokados.

En annan vet hur man klämmer och har sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

bruna inuti

vet, råkade ut för det förra veckan[sad] men så tog jag en avokado här för några dar sen, så vacker, vackert grön med en lätt nyans av vitt, smakade himmelrike om den, så ge inte upp hoppet, för nånstans där ute finns JUST DEN avokadon som tar dig till sjunde himlen![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

vet, råkade ut för det förra veckan[sad] men så tog jag en avokado här för några dar sen, så vacker, vackert grön med en lätt nyans av vitt, smakade himmelrike om den, så ge inte upp hoppet, för nånstans där ute finns JUST DEN avokadon som tar dig till sjunde himlen![y]

hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar människor som inte kan välja avokados, de borde dö., de borde bli mördade för att de är värdelösa. inhandlade 2 st igår och båda var väldigt fina trots att det inte är säsong.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, brukar vara svårt att hitta bra sådana, stör mig rejält ofta


   
SvaraCitera

Mahalageasca: hatar människor som inte kan välja avokados, de borde dö., de borde bli mördade för att de är värdelösa.

varför skriver du såhär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: varför skriver du såhär?

för att väcka reaktioner, provocera.
usch vad dålig jag är usch usch usch


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

för att väcka reaktioner, provocera.
usch vad dålig jag är usch usch usch

dålig och dålig, men inte så himla trevlig kanske. försök hålla dig ifrån att önska folks död på forumet är ett insidertips från mig till dig


   
SvaraCitera