Aviseringar
Rensa alla

Kunde inte äta på två dagar efter sex med tjej


Ämnesstartare

nöj dig med att bara fantisera om tjejer kanske? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

hahahhaha, du är min idol [love]

mina känslor är knasiga [cry]

Renesmee:

Det räcker alltså kanske inte med att bara vara kåt och; yeah, baby - yeah?? [y]

hahaha austin powers [love].

men jag får inte bättre än så. o jag vill ju ändå leva ut mina kåta känslor. måste finnas fler där ute som har haft sex enbart för att dom varit kåta.

+ att den jag hade fingrarna i tyckte jag om jättejätte mycket som person också.

vi kan nog dra slutsatsen att jag är psykiskt sjuk bara [sad].

isola:

Prova med killar ist

har gjort [y], funkar jätte bra för mig. men är inte direkt attraherad av dom som jag är med tjejer 🙂

enhimmelskdrog:

nöj dig med att bara fantisera om tjejer kanske? [smile]

nej :(, varför ska alla andra få ha good sex o inte jag, lite orättvist. [no-no] ska gå till botten med detta 🙂 får checka in hos en psykolog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

har gjort , funkar jätte bra för mig. men är inte direkt attraherad av dom som jag är med tjejer 🙂

men ändå funkade det ju tydligen jättebra[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

nej :(, varför ska alla andra få ha good sex o inte jag, lite orättvist.

men du kanske inte vill ha sex med dom? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- ÄR DET NÅGON HÄR SOM TYCKER ATT JAG ÄR EN SEX MAINIAC lr ATT JAG HAR DÅLIG SYN PÅ SEX SÅ SÄG TILL -

så kan jag förklara.

detta är ett problem för mig.. vill kunna ha sex som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl troligt att du har någon konstig tanke som hindrar dig. Att du tar så illa upp av kommentarerna att ditt sex skulle vara ytligt kanske är ett tecken. Kanske känner du skulden utan kommentarerna och detta hindrar dig? Jag lyssnade på radio om en människa som fick ångest av sex och han visste inte riktigt varför. Antingen får du tänka efter vad som väcker din obehagskänsla eller också kanske du måste prata med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

Är det någon som har upplevt samma sak som jag?

Jag har upplevt samma sak. Det händer mig då jag haft det med tjejer jag inte finner jätteattraktiva eller att dom har en personlighet jag inte tycker om.

Jag blir helt enkelt äcklad, hur dumt det än är. Elakt är det också, men jag håller det givetvis för mig själv och säger det inte till personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som du är född kristen! Sök till Livets Ord idag, så kan du botas med förbön!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men du kanske inte vill ha sex med dom? [crazy]

hm, nä tydligen inte när det väl kommer till kritan..

du kanske har rätt. jag ska bara separera attraktion och att ha sex. att det inte behöver betyda samma sak. fast... jag blir ju kåt :S...

----

ska ha långsamt sex nästa gång jag har sex med någon tjej. hon ska förklara allt.. o vad det är o att det inte är något farligt osv.. kanske känner jag att allt är mindre farligt då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

ytligt

mjo men jag tror bestämt att det är ytligt. men jag är ju inte dryg :p. men jag har fått lite nya tankar som jag ska testa nästa gång jag har sex. o så ska jag vara mer kräsen, måste tycka om personen i fråga mycket.

tack för ditt svar =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

tack för ditt svar =)

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

vi kan nog dra slutsatsen att jag är psykiskt sjuk bara

Men kanske beror på var och hur ni gör det också. Om ni gör det mer clean, alltså i en säng lr nåt.. iställte för på toaletten på jobbet så kanske det känns trevligare efteråt? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

iställte för på toaletten på jobbet så kanske det känns trevligare efteråt?

hahahaha alltså :D. vi var i en säng [smile]


   
SvaraCitera

Låter som tvångstankar eller nåt =) lät väldigt kul iochförsig, kanske du borde lära känna tjejen först eller så kanske du inte tycker om kvinnor så mycket [smile]

Gentlemen:

Låter som du är född kristen! Sök till Livets Ord idag, så kan du botas med förbön!

hahahahahaahahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

hahahahahaahahahahaha

jag skrattade en hel del jag med :P, men ville inte att tråden skulle gå off topic så jag kommenterade det inte

Sa ra:

kanske du borde lära känna tjejen först

jag gör det, tror jag iaf.. men hur menar du mer exakt med känna?

men ska tänka mer på det där nästa gång.. allt måste testas. vill verkligen lösa detta.


   
SvaraCitera