Aviseringar
Rensa alla

Kunna bocka i att man kräver seriösa svar i ett inlägg


Ämnesstartare

Ja även fast det låter sjukt att i ett "seriöst forum" ska man behöva KRÄVA att an får seriösa svar, jag har x antal ggr då jag gjort ett inlägg skrivit "seriösa svar, tack" men ingen respekt har jag fått inte, ytterst få ggr i så fall. Jag tycker man ska kunna få göra ett inlägg som du utsätter dig o vara sårbar i, tex "fått min första mens, vad ska jag ha för tampongmärke?" eller liknande, och FÅ SERIÖSA svar, istället för tex: "hahaha va sen du var då" lr , "haha gz" eller "äckel" eller vad som.. Vissa inlägg är man faktiskt sårbar i, och kan ta illa upp, alla är inte de stora tuffa coola typerna som kan ta de där hårda orden. Vissa är också här för att faktiskt få HJÄLP, inte leka.

Så, jag tycker iaf det vore en bra idé, att ha en ruta man skulle kunna kryssa i om man vill ha lite respekt och få seriösa svar..

Och bara för ni inte ska hänga upp er på exemplet jag gav där för jag vet hur ni här på UM är, så kan jag ta ett till.. Du lägger upp en tavla, och frågar... öh, ja en fråga om den, tex , har jag gjort rätt? om du kanske försökt rejält och måla en näsa, och vissa kommer o hoppar på dig och säger, hahaha fan va ful, eller ÄPPLE, eller , konkelbär.. vad som,

Det finns ett seriöst och oseriöst forum, varför inte hålla sig till det och hjälpa folk i det seriösa istället för att leka igenom allt, helt enkelt

dåligt förklarat jag vet, men hoppas ni fattar poängen..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

lol ne


   
SvaraCitera

lol ne


   
SvaraCitera

Det här är ett intenretforum för ungdomar främst, förvänta dig inte moget vuexet beteende, de flesta här har problem IRL så förvänta dig inte sympati, många här anvädner det också som ett sätt att flröta med andra och posta sån här skit i varje inlägg [ [blush][blush][blush][love][love] ]

Vill du enbart ha seriösa inlägg och att en moderator ska censurera yttrandefriheten rekomenderar jag att du skriver om homosexualitet elelr graviditet, de två ämnena är känsligast och övervakas mer än andra forum.

Sen så låter det som att du bara inte vill höra negativa kommentarer.


   
SvaraCitera

lemuu:

Så, jag tycker iaf det vore en bra idé, att ha en ruta man skulle kunna kryssa i om man vill ha lite respekt och få seriösa svar..

Vad är det för skillnad på det och skriva "seriösa svar"?

lol ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inlägg utelämnat pga. retardation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

förvänta dig inte moget vuexet

du kanske ska stava vuxet rätt innan du uttalar dig

lol ne


   
SvaraCitera

[Inlägg raderat av "seriösa inlägg" klausulen]


   
SvaraCitera

lol ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var just en idé.. förlåt då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I forum plus är det meningen att endast seriösa diskussioner skall föras. Anmäl trams och off-topic så vi mods ser det och vi kan göra nått åt det. Att införa filter för seriösa inlägg är nog omöjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om folk inte respekterar att du vill ha seriösa svar när du skriver i forum plus eller när du uttryckligen skriver att du vill ha det, vad får dig att tro att de skulle göra det för att du kryssat i en ruta?

The Box:

Vill du enbart ha seriösa inlägg och att en moderator ska censurera yttrandefriheten rekomenderar jag att du skriver om homosexualitet elelr graviditet,

Folk som skriver korkade trådar och frågar om de är gravida får ju hur mycket skit som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt att folk ska bete sig så. Men tror inte att jag upplevt det när jag gjort sårbara trådar iaf, eller har kanske inte brytt mig då och endast fokuserar på de bra svaren. Kram [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta tramsa och håll er till ämnet annars låses tråden.


   
SvaraCitera