Aviseringar
Rensa alla

kuratorn


Ämnesstartare

Geigerzähler:

Dessutom suger de på att hålla sin jävla tystnadsplikt.

de flesta håller den nog.

ClosingTime:

så BUP eller något sådant.

det är ju bara upp till 18 år. riktiga & riktiga, inget självförtroende!


   
SvaraCitera

Jag blev mobbad under hela min högstadietid, och först i åttan så försökte kurren tvinga mig att prata med henne, men när jag vägrade så tog hon hjälp av en lärare som försökte hålla fast mig under tiden som hon pratade med mig (Ja, hur fan tänker man?). Det slutade mest med att den läraren hon tog hjälp av slog mig en massa.

Sedan i nian hade vi en ny kurre, som jag snackade med (av samma orsak), men hon var konstig och försökte tvinga mina klasskamrater att umgås med mig, även fast de inte ville. Sedan när hon fick reda på att jag skar mig sprang hon direkt till mamma och sådär. Sen hotade hon med att hon inte skulle skriva något blev till kommunen som gjorde att jag fick gå på gymnasiet på annan ort om jag inte slutade skära mig. Men hon skrev det brevet ändå sen, så då var hon lite snäll.

Men sammantaget är inte min syn på kuratorer speciellt positiv. De verkar ha mer problem själva än de som kommer till dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mamma ville det tror jag, och läraren också. Han dog innan något hann ske. Men han var trevlig [smile]


   
SvaraCitera

ingen annan:

det är ju bara upp till 18 år. riktiga & riktiga, inget självförtroende!

Är du över 18 finns det ju "riktiga" terapeuter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Är du över 18 finns det ju "riktiga" terapeuter?

Men jag går j u iskolan!


   
SvaraCitera

ingen annan:

Men jag går j u iskolan!

Varför spelar det roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Varför spelar det roll?

då kan jag lika gärna gå til lkuratorn där. det är ju gratis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera