Aviseringar
Rensa alla

kurdiska tjejer


Imgood
Ämnesstartare

är kurdiska tjejer svenskarnas favorit? stor rumpa. liten och mörka.
is it what swedish people want?


   
Citera

Ja, busted.


   
SvaraCitera

Håll käften.


   
SvaraCitera

jag är "people" . vill inte ha kurdiska tjejer.


   
SvaraCitera

nää, jag vill ha en kurdisk kille


   
SvaraCitera

Ofta man gillar tjejer är du bög eller? [shake]


   
SvaraCitera

Imgood:

stor rumpa

?
snälla, visa mig 1 kurdisk tjej som inte är fet & har större röv än mig
JAG BER DIG
en enda


   
SvaraCitera

hah


   
SvaraCitera

Stor rumpa är inte nåt särskilt stort drag bland kurder... Inte specifikt iaf, är nog mer ovanligt än vanligt att ha above average rumpa... O kurder är ofta ganska ljusa - finns många mörka ganska också, men de absolut flesta kurder jag någonsin träffat har varit ljusa, myself included. Har iofs bara varit i typ tre städer ganska nära varandra, men de absolut flesta jag såg var ljusa. Kanske inte lika vita som jag, men som mest en light tan, verkligen inte mörka...
Kortheten är väl det enda som stämmer (på typ alla förutom min släkt xP)...

Kan tänka mig att kurder från typ Irak kanske är mörkare, efter det jag har sett, men från Iran o Turkiet har jag sett en övervägande mängd ljusa kurder, jämfört med hur många mörka...


   
SvaraCitera

alla e söta om de ser ut som carl ^^ [love]


   
SvaraCitera
Imgood
Ämnesstartare

detberorpå:

snälla, visa mig 1 kurdisk tjej som inte är fet & har större röv än mig

vf?


   
SvaraCitera

Imgood:

vf?

Imgood:

stor rumpa.

[no-no]


   
SvaraCitera

Nja, kurder har mig veterligen större näsor vanligtvis än svenskar, inte nåt annat. (Väntar på att random internet-macho skall komma o säga könsorganet med.)


   
SvaraCitera

Imgood:

är kurdiska tjejer svenskarnas favorit? stor rumpa. liten och mörka.

Jag föredrar flickor från Iran. Jag vet, skillnaden är hårfin. Men den finns likt förbannat. [cute]

Sen kan det ju bero på att de flesta iranieflickor jag träffat har varit sjukt fina medan alla kurdtjejer jag träffat har varit... mindre tilltalande.


   
SvaraCitera

hej jag vill ha en tjejer vill knulla i rumpa hhhhhhhhhhhhhhhh om sex vill ha [love][love][love]
du kan emil till dala-1980@hotmail.com,,,pusss kram


   
SvaraCitera