Aviseringar
Rensa alla

Kusiner som är ihop


Ämnesstartare

Jag och min kusin är ihop. Vi tycker om varandra jättemycket.[love] Men nu vet våra föräldrar och de låter oss inte träffas längre. Tycker ni det här är rätt?


   
Citera

Incest familjefest


   
SvaraCitera

Har för mig att det är lagligt så egentligen borde de inte kunna lägga sig i? Tycker dock att ens kusin är alldeles för "nära". Syssling möjligtvis. Fast nej. Man borde inte vara släkt alls [shake].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo visst är det lagligt. Men bara för att det är lagligt betyder det ju inte att alla tycker det är okej. Som du t.ex. Jag ville bara veta om det fanns någon därute som anser att kärleken vinner över allt.


   
SvaraCitera

kärleken överlever allt?...

men tycker att ni ska få vara ihop om det är vad ni vill


   
SvaraCitera

sockerboll:

kärleken vinner över allt.

Nja inte direkt men de borde inte lägga sig i, vill ni vara tillsammans borde ni få vara det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

kärleken överlever allt?...

men tycker att ni ska få vara ihop om det är vad ni vill

Skönt att det finns folk som känner så [smile]


   
SvaraCitera

sockerboll:

Jag ville bara veta om det fanns någon därute som anser att kärleken vinner över allt.

Image


   
SvaraCitera

äh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

äh

Vad är det? Varför tycker du att det är så fel?[cute]


   
SvaraCitera

sockerboll:

Vad är det? Varför tycker du att det är så fel?

passaro:

haram

[no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men fortfarande varför? Varför anser hela samhället att det är fel?


   
SvaraCitera

jag tycker inte att det är fel


   
SvaraCitera

Va ni tillsammans om ni vill. Det är folk som måste sluta vara så fördomsfulla och tro att dom har rätt att bestämma hu andras kärleksliv ska se ut.


   
SvaraCitera

Om ni verkligen älskar varandra och tycker ert förhållande är värt allt trassel med era föräldrar och så vidare, så tycker jag ni ska köra på. Annars finns det andra killar/tjejer utanför ert släktskap också.


   
SvaraCitera