Aviseringar
Rensa alla

Kuslig röst


Ämnesstartare

Spelade in min röst på kvällen eftersom jag ville veta vilka ljud jag gör på kvällen och ifall jag snarkar. Helt plötsligt hörde jag en kvinna säga på engelska, ok love, , bye pumpkin, i love you....  På inspelningen. Det lät så jävla kusligt och det var en jäva läskig lugn låt i bakgrunden.  Vad ska jag göra? Jag är as rädd.. Känner någon igen sig? Vet inte vad jag ska göra. Vill veta vart det här kan komma ifrån. Är det ande i huset eller. Jag tror inte på andar men man vet aldrig. Kan ni hjälpa mig och länka ifall det är någon Om också har drabbads av det här. 🙁


   
Citera

lägg upp ljudklippet. Annars tror ingen dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ny inspelning 4.m4a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ny inspelning 4.m4a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
lägg upp ljudklippet. Annars tror ingen dig.

Ny inspelning 4.m4a 

Fungerar länken? 


   
SvaraCitera

jag ser ingen länk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ny inspelning 4.m4a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
jag ser ingen länk.

Nu da? 🙁


   
SvaraCitera

fixa upp den så skall vi se


   
SvaraCitera

Fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Fail.

Reeeetooo:
fixa upp den så skall vi se

Hur lägger man ut en video? Fan riktigt fail


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Hur lägger man ut en video? Fan riktigt fail

Lägg upp på youtube.


   
SvaraCitera
Draug

1Thegirl1: Jag tror inte på andar men man vet aldrig. Kan ni hjälpa mig och länka ifall det är någon Om också har drabbads av det här.

hehe brukar låta så tills något händer som man inte kan förklara 😉 vad det nu kan vara så är det inget att vara rädd för, hade rösten varit aggressiv hade jag ju förstått om du blivit rädd, hade vart naturligt att vara det, även om det inte är något farligt på nåt sätt,men nu verkade den ju säga rätt snälla saker ändå. Kanske finns en naturlig förklaring men svårt att säga när jag inte vet mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videon


   
SvaraCitera

https://files.idontgetlaid.com/data/public/38f9d3.php

Acceptera certificatet, välj upload from computer, and there you go.


   
SvaraCitera