Aviseringar
Rensa alla

Kvarteret Skatan blir film


Ämnesstartare

Johan Glans o David Batra är tydligen på G med en långfilm med Kvarteret Skatan. Är det någon som har mer info om filmen? Hittar bara det som skrivs på facebook-sidan.


   
Citera
Ämnesetiketter

Är det sant, är det sant ÄR DET SANT???[surprised][surprised] VAD SÄGER DU MÄNNSKA? [chocked]

Det här måste FIRAS[bigsmile][bigsmile][bigcheers]


   
SvaraCitera

Låter nice, men bara det inte blir nå halvdant som typ Göta Kanal eller så [confused]


   
SvaraCitera

"att sminka en volvo är som att sminka en gris"


   
SvaraCitera

Så jäkla fint! Extra kul med Klara Zimmergren som Ulfs fru. Det känns som att det passar henne perfekt. Älskar hennes minspel.

Finns lite bilder från filmen på Facebooksidan:


   
SvaraCitera

åh ja en långfilm med david batra o johan glans


   
SvaraCitera

Det bästa jag hört på länge [bigsmile]
Det här måste helt klart kollas upp!!!


   
SvaraCitera
noja
 noja

Det låter ju gött det här!! [bigsmile] när ska filmen ha premiär?? [cute]


   
SvaraCitera

Det låter riktigt kul[party][bigcheers]

det fanns också en 1,30 minuters teater av kvarteret skatan som gick på svt om man vill se lite längre alltså....[y]


   
SvaraCitera

Tänkte starta en tråd om kvarteret skatan o deras nya film, men hittade denna tråd så jag bumpar den istället.

Vad tycker ni om trailern?? Tycker att den ser rätt nice ut iaf [party]URL:Error


   
SvaraCitera

vill se den


   
SvaraCitera

Såg att det blev något knas med min länk. http://www.sf.se/filmer/Kvarteret-Ska​tan/


   
SvaraCitera
noja
 noja

Tänkte se filmen under premiärdagen nästa fredag. Den ser rätt lovande ut på trailern i varje fall. Man måste också ha i åtanke att det är svårt att lyckas med en långfilm som bygger på en tv-serie.


   
SvaraCitera

Tycker att filmen klarar sig rätt bra jag, såg den i lördags. Den har ett par riktigt roliga scener samt ett par roliga "gäst-roller"


   
SvaraCitera

Som jag trodde var Klara Zimmergren utmärkt som Ulfs fru. Gillade för övrigt Batras insats också.


   
SvaraCitera