Aviseringar
Rensa alla

Kvinnliga fötter


Ämnesstartare

Det här kommer få många att rynka på ögonbrynen. Några kommer tro att det är troll på gång. Andra kommer sluta läsa. Andra kommer be mig börja ta min medicin. Någon kommer förstå. Någon kanske vill vara delaktig.

Hur som haver är jag en person som har otrolig fotfobi när det gäller killar. Jag spydde senast för någon dag sedan när en god vän till mig skulle sparka mig i ansiktet för att visa hur vig han var. Men när det gäller kvinnliga fötter kan jag på något sätt tycka om dem. Jag är ingen fotfetischist som vill att tjejen skall trampa på mig under sex eller något sådant. Men på något vis kan jag tycka att tjejers fötter är rätt söta eller fina. Det är svårt att förklara om jag skall vara ärlig. Det är något medfött och man kan inte förstå det om man inte redan nu känner igen sig.

Saken är den att det finns en blogg som heter miss perfect feet. Där skickar användare in bilder på sina fötter i olika positioner etc sedan får andra betygsätta dem. Jag vill göra en liknande fast som mest behandlar svenska tjejers fötter. Varför jag gör det här kan jag inte svara på, jag känner bara ett behov av det. Låter väldigt pervy när jag skriver det här. Men det är ju inte porr. Det är ju att jag tycker de är fina rent estetiskt. Så om det finns någon där ute som vill skicka in lite reader submissions så är det bara att höra av sig.
Och ni som tycker jag är sjuk i huvudet, ja. Finns inget jag kan göra åt det haha.
Tack på förhand


   
Citera

Liten Lady:

Jag hoppas fan inte du är någon jävla fotfetishist


   
SvaraCitera

Image

Bidrar.


   
SvaraCitera

Känner typ samma sak som du fast är inte lika "inne" i det dock


   
SvaraCitera

Semi

jag hade skrollat upp för att kunna citera dig men jag vågar inte pga bilden under dig skrämde skiten ur mig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Bidrar.

hahaha[love]


   
SvaraCitera

liten lady:

jag hade skrollat upp för att kunna citera dig men jag vågar inte pga bilden under dig skrämde skiten ur mig [sad]

Notera att det jag citerade faktiskt är ett av dina citat. Fo rella.


   
SvaraCitera

Semi:

Notera att det jag citerade faktiskt är ett av dina citat. Fo rella.

det var noterat sen innan, därför jag småskrattade en aning efter jag hade stängt ner skärmen pga innehållet i tråden


   
SvaraCitera

liten lady:

det var noterat sen innan, därför jag småskrattade en aning efter jag hade stängt ner skärmen pga innehållet i tråden

Såatteh, hur går det med fötterna?


   
SvaraCitera

Semi:

Såatteh, hur går det med fötterna?

vad händer och fötter menar du?


   
SvaraCitera

liten lady:

vad händer och fötter menar du?

Så kan man också säga. Fast det är jävligt tråkigt att säga så för 10 000e gången kan jag lova.


   
SvaraCitera

Kör på.


   
SvaraCitera

Semi:

Så kan man också säga. Fast det är jävligt tråkigt att säga så för 10 000e gången kan jag lova.

kan lova det också

inget händer, så har inget att meddela heller.
läget med di?


   
SvaraCitera

liten lady:

läget med di?

Har avlägsnat mig från mänskligheten (även deras fötter) i några timmar och tänkte hålla det på det sättet i några dagar till hade jag tänkt. Om du inte vill göra något that is *hint hint*


   
SvaraCitera

Semi:

Har avlägsnat mig från mänskligheten (även deras fötter) i några timmar och tänkte hålla det på det sättet i några dagar till hade jag tänkt. Om du inte vill göra något that is *hint hint*

avlägsna sig frn mänskligheten låter roligt faktiskt
hade, men är pank. HAR NÄMT DETTA INNAN!


   
SvaraCitera