Aviseringar
Rensa alla

Kvinnoförnedrande humor som det här:


Ämnesstartare

Mina fråga är:

Âr det kul?


   
Citera
Ämnesetiketter

Nackskott för de som inte kan ta ett skämt. Anmäl mig om ni vill. Nu har inte jag sett det där klippet men det är nog inte värre än de rasist och bögskämten som redan finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att dräpa någon som inte kan ta ett skämt må vara lite brutalt, men faktiskt något jag kan instämma i.

Hela den kanalen är full av politiskt inkorrekta skämt. Helt klart uppfriskande från exakt allt som återfinns inom svensk mainstreammedia.


   
SvaraCitera

Disworned:
Att dräpa någon som inte kan ta ett skämt må vara lite brutalt, men faktiskt något jag kan instämma i.

Hela den kanalen är full av politiskt inkorrekta skämt. Helt klart uppfriskande från exakt allt som återfinns inom svensk mainstreammedia.

Menade inte det bokstavligen.... Blink


   
SvaraCitera

fantastiskt dålig humor


   
SvaraCitera

Nej. Det är inte kul.


   
SvaraCitera

Jag förstod inte vad som var skojet?


   
SvaraCitera

Det var då sannerligen inget roligt skämt på grund av inte så roligt.


   
SvaraCitera

Xuzkie:
Jag förstod inte vad som var skojet?

Att det som var skrivet överst egentligen inte gällde. Det var inte ens roligt, kanske därför du ej förstod.


   
SvaraCitera

tog ej illa upp men det var ju inte roligt? vad skulle de roliga vara? svintråkigt. sen tycker jag oxå att de va lite.. irriterande 


   
SvaraCitera

fattar inte vad som var roligt?


   
SvaraCitera

H.ODST:

Att det som var skrivet överst egentligen inte gällde. Det var inte ens roligt, kanske därför du ej förstod.

dinkompis:
fattar inte vad som var roligt?

Jaha, för att "döden" flabbade och pekade på de översta? Att det var ironiskt? Men det sista "sant"?

Är det ett skämt eller? Det var inte så skoj. Men flera tyckte att det inte var så skojsamt så...

Ett skoj ska vara lite finurligt men det där skulle till och med jag (tråkig person) hitta på bättre än. Jag såg att det inte var så många visningar så jag antar att det kanske är din egen TS? Inte att trycka ner skojet, men jag tyckte att det var lite billigt om jag ska skriva som jag tycker. Och det var din fråga iallafall 🙂


   
SvaraCitera
Notice

Varför blir alla så arga för? Det var BARA ett skämt


   
SvaraCitera
mens
 mens

man måste ha ett jäkla bra upplägg för att få ett sådant tråkigt skämt att flyga. ca en eller två hela världen hade väl klarat av det.


   
SvaraCitera
reben

det där var ju jävligt tråkigt dock


   
SvaraCitera