Aviseringar
Rensa alla

Kvinnor är de största miljobovarna


Precis. Våra HBT-kvinnor till miljöfantaster plågar sig själva dagligen med att käka en massa linsor och bönor tills dom kräks för att vara en god och miljövänlig människa, men det till ingen nytta! För den maskara, puder och ögonskugga och all annan skit dom spacklar på sig slår ut deras linsfanatism med råge!


   
SvaraCitera

tevepro:

Kvinnor köper mängder av kosmetiska produkter

omg det gör att sveriges natur kommer se ut som en postapokalyptisk öken snart[rolleyes]


   
SvaraCitera

Hampie:

Jag gör det inte :/

jag gillar den kommentaren mest för hur mycket du predikar om safe sex men ändå har du "syndat". dels så tycker jag det är roligt att du ska trumfa en tjej på att man känner skillnad om man blir påsatt av kondom eller inte det är ju inte så att du har en slida så du har ju ingen aning om hur det känns med en sådan.


   
SvaraCitera

tevepro:

Kanske är det möjligt att bara ge män rösträtt i fortsättningen.

Hahaha, den var bra [crazy]


   
SvaraCitera

Med ditt korkade resonemang så borde män betala mer i skatt pga alla mord vi begår, misshandel osv osv. Det är ju bara korkat![y]


   
SvaraCitera

tror att allt som skrivs här är bullshit.


   
SvaraCitera

tevepro:

Till exempel slänger de p-piller i naturen, så att fiskar till och med byter kön. Miljöförstöring och djurplågeri på samma gång. Dubbel jackpot.

P-Piller kan vi faktiskt förbjuda. Det finns bra alternativ i dagens läge så det vore inte mer än rätt. Sen att kvinnor får blodproppar av det är inte heller bra.

Våga gå till val på att förbjuda P-Piller.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Våga gå till val på att förbjuda P-Piller.

skaru? [blush]


   
SvaraCitera

variabel:

skaru? [blush]

Vore faktiskt inte illa.


   
SvaraCitera

tur att man inte är en sådan då!

Sheriffen:

Våga gå till val på att förbjuda P-Piller.

kan ju bli en ny kärnfråga för Sd, ni får säkert jättemycket röster![y]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

kan ju bli en ny kärnfråga för Sd, ni får säkert jättemycket röster![y]

Tycker du att det vore dumt? Att rädda miljön när det finns bra alternativ.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Våga gå till val på att förbjuda P-Piller.

Du är så tossig, Sheriffen.


   
SvaraCitera

Våga vägra vindkraft!


   
SvaraCitera

qazedctgb:

jag gillar den kommentaren mest för hur mycket du predikar om safe sex men ändå har du "syndat"

Jag gillar att du orkar analysera det :D. Kul att du har sådan koll på mig [blush]


   
SvaraCitera

Hampie:

Jag gillar att du orkar analysera det :D. Kul att du har sådan koll på mig

bra att du känner dig smickrad och inte arg :)men det är ju svårt att hänga hå homo/bi forumet utan att märka det.


   
SvaraCitera