Aviseringar
Rensa alla

Kvinnor blir lyckligare av sperma


Ämnesstartare

Kvinnor som har oskyddat sex uppvisar färre symtom på depression än de som använder kondom, visar ny studie.
http://touch.metro.se/trend/sperma-gor-kvinnor-lyckligare/EVHlhw!dnx3AKcZuc5wA/
gz alla deprimerade, nu kan ni duscha i sperma


   
Citera
Ämnesstartare

men, ne.. Rodnar är väldigt tveksam till den där, har för mig jag hört nån forskare debunka den innan (old news kuko! :$)

de väl snarare så att folk som njuter av varann utan kassa hämningar och barriärer är lyckligare. isf blir man väl lyckligare av saliv om det visar sig att par som kysser varann är lyckligare än par som låter bli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det därför jag är så glad aha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Könssjukdomsdrabbade och/eller ofrivilligt gravida kvinnor är nog ganska ordentligt olyckliga så det jämnar ju ändå ut sig, omdet nu skulle ligga någon sanning i det övht.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
men, ne.. Rodnar är väldigt tveksam till den där, har för mig jag hört nån forskare debunka den innan (old news kuko! :$)

de väl snarare så att folk som njuter av varann utan kassa hämningar och barriärer är lyckligare. isf blir man väl lyckligare av saliv om det visar sig att par som kysser varann är lyckligare än par som låter bli

du e avensjuk

isola:
Könssjukdomsdrabbade och/eller ofrivilligt gravida kvinnor är nog ganska ordentligt olyckliga så det jämnar ju ändå ut sig, omdet nu skulle ligga någon sanning i det övht.

du oxo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

du e avensjuk

du oxo

ja:( sperma mig snälla kaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Könssjukdomsdrabbade och/eller ofrivilligt gravida kvinnor är nog ganska ordentligt olyckliga


   
SvaraCitera
SOMBI

äh skitsnack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: du e avensjuk

blir rätt glad av tjejernas motsvarighet också ska du se :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Könssjukdomsdrabbade och/eller ofrivilligt gravida kvinnor är nog ganska ordentligt olyckliga så det jämnar ju ändå ut sig, omdet nu skulle ligga någon sanning i det övht.

kvinnor som inte väljer att använda just kondom för att skydda sig (vilket är vad som menas med "oskyddat" sex) ≠ sjukdomsdrabbade eller oönskat gravida kvinnor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: gz alla deprimerade, nu kan ni duscha i sperma

gu vilka äckliga bilder jag fick i huvudet 🙁


   
SvaraCitera

kukoxo: Kvinnor som har oskyddat sex uppvisar färre symtom på depression än de som använder kondom, visar ny studie.

Vinklad studie ftw!
En studie som jag genomfört visar att kvinnor som erbjuds intimitet och sex påvisar otroliga mängder aggression, våldstendenser och ovillighet...go figure


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle vilja se fler studier som undersöker effekten vid användning av olika sorters barriärpreventivmedel, och om samma samband finns för sex mellan män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det stämmer för mig

fast tror inte på lycka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Könssjukdomsdrabbade och/eller ofrivilligt gravida kvinnor är nog ganska ordentligt olyckliga så det jämnar ju ändå ut sig, omdet nu skulle ligga någon sanning i det övht.

du förstår verkligen inte hur korrelationsstudier fungerar eller hur?

om det hade "jämnat ut sig" så hade man inte observerat något samband.


   
SvaraCitera