Aviseringar
Rensa alla

Kvinnor fantiserar allt mer om andra kvinnor?


Ämnesstartare

Åtta:

Jag förstår inte riktigt vad som är problemet.

Jag ser ett stort problem.. [n] Alltså, om vi i samhället fortsätter att låta lättklädda kvinnor synas överallt och alltid hänga ut kvinnor som sexobjekt så kommer männen allt mer glömmas bort och kvinnorna kommer dra sig allt mer till kvinnor.

Det är vad jag tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför då? kvinnokroppar är ju klart mycket intressantare och finare än manskroppar

Det är ju det som ni inte ska tycka? ;s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swenson:

Det är ju det som ni inte ska tycka? ;s

det är ju så det är, enligt mig alltså. det betyder ju inte att jag vill ha sex med tjejer irl eller att jag dissar killar totalt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väl skitbra? det är inte som om kvinnor uteslutande är homosexuella om de tänder på andra kvinnor, de kan lika gärna vara bisexuella. oavsett vilket så är det bra att vi får en mer frisinnad sexualitet och att det är accepterat av samhället. ifall du är rädd för att männen ska glömmas bort är det väl bara att testa dina gränser? vem vet, du kanske också är bi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det är ju så det är, enligt mig alltså. det betyder ju inte att jag vill ha sex med tjejer irl eller att jag dissar killar totalt

Jag tycker i alla fall att det är lite konstigt. Ni ser kvinnornas kroppar mer intressanta men ni vill hellre ha män [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swenson:

Jag tycker i alla fall att det är lite konstigt. Ni ser kvinnornas kroppar mer intressanta men ni vill hellre ha män [confused]

männen har ju något som inte kvinnor har liksom [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

männen har ju något som inte kvinnor har liksom

Har kvinnor 6 elr 8-pack?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swenson:

Har kvinnor 6 elr 8-pack?

bryr mig väl inte om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och? Spelar det nån roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

bryr mig väl inte om det

Bara Ta Allt:

Och? Spelar det nån roll?

Det borde kvinnor tycka om, annars är män inte alls attraktiva enligt er [confused].

Så vad ska en man ha elr se ut som för att kvinnor ska börja fantisera om oss istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swenson:

Det borde kvinnor tycka om, annars är män inte alls attraktiva enligt er [confused].

haha va? jag sa aldrig att det är musklerna som attraherar mig. när det gäller kvinnor blir jag attraherad av själva kroppen och när det gäller killar blir jag attraherad av hans personlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

haha va? jag sa aldrig att det är musklerna som attraherar mig. när det gäller kvinnor blir jag attraherad av själva kroppen och när det gäller killar blir jag attraherad av hans personlighet.

Ledsen om jag uttryckte mig lite fel. Så du har svårt för att bli attraherad av en manlig kropp? Även om han har lagom med muskler, smal och är vältränad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swenson:

Så du har svårt för att bli attraherad av en manlig kropp? Även om han har lagom med muskler, smal och är vältränad?

ja, det är som sagt inte det som attraherar mig


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

blir jag attraherad av själva kroppen och när det gäller killar blir jag attraherad av hans personlighet.

Så en manlig tjej är vad du vill ha menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Så en manlig tjej är vad du vill ha menar du?

gillar inte tjejer på "det" sättet och vill bara ha fysisk kontakt med någon jag gillar på "det" sättet, alltså killar [no-no]


   
SvaraCitera