Aviseringar
Rensa alla

Kycklingburgare


Ämnesstartare

Har velat prova en sån där kycklingburgare som dom har på Burger King och McDonalds men har inte vågat. Är dom goda? Jag gillar kyckling och vanliga hamburgare så...


   
Citera
Ämnesetiketter

[blush]


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

De är okej.


   
SvaraCitera

crispy chicken är ej god
chicken royale är god
tkr jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag ska prova nästa gång, Burger King har väl bara den där lilla kycklingburgaren? Ser lite torr ut, ska nog prova den där tasty chicken på McDonalds även om jag brukar föredra Burger King.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

crispy chicken är ej god
chicken royale är god

Vad är det för skillnad? Crispy är den lilla va?


   
SvaraCitera

Speltidning:

Vad är det för skillnad? Crispy är den lilla va?

smaken[no-no]

Dold text: minns faktiskt inte mkt annat än att jag tyckte chrispy var lite halväcklig, har inte ätit varken den el royale sen jag jobbade på bk.. chrispy är typ orangeaktig och royale ser normal ut. sen är det annorlunda bröd på royale och ingen tomat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

smaken[no-no]

Kollade på deras hemsida, såg bara Crispy Chicken, Royale kanske var tillfällig [cry]


   
SvaraCitera

När de har sweet chili eller liknande så är kycklingen jättegod. Jag käkar bara kycklingburgare eftersom att både mcdonalds och burger kings kött smakar som bajs.


   
SvaraCitera
Knuvel

Kycklingburgare är ass gott [crazy]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Kollade på deras hemsida, såg bara Crispy Chicken, Royale kanske var tillfällig [cry]

tillfällig å tillfällig, vet att den fanns i några år iaf, men möjligt att de tagit bort den nu.
annars kan ju utbudet skifta lite mellan olika bk's[party]


   
SvaraCitera

Smaka?[rolleyes]


   
SvaraCitera

Tycker om Mcdonalds kycklinghamburgare har inte smakat Burger king


   
SvaraCitera

Smaka mc donalds lilla 15kr kycklingburgare. [y]


   
SvaraCitera