Aviseringar
Rensa alla

Kyla vinter


senap123:

men vad säger ni?

att du ska använda jacka eller åtminstone en tjocktröja


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

jag brukar ha det, fryser inte så mycket om benen [crazy] men har ju inte så om det är jättekallt, som typ imorn ska det vara -24 (!!!!!!!!) grader i örebro PÅ DAGEN. kommer nog stanna inomhus

nä, det är säkert väldigt individuellt, men jag kan inte förstå hur man inte fryser om benen. strumpbyxor är ju verkligen som att gå naken om benen, speciellt såna tunna nylon som alla går omkring med...

senap123:

tror inte heller att några tonåringar går runt i t-shirt när det är kallt heller, alltså inte att det är något mode.

mm du tror fel, tjejer går gärna i strumpbyxor mitt i vintern för det är "mode"
det är fan lika sjukt som att gå i tisha..


   
SvaraCitera

honolulu:

strumpbyxor är ju verkligen som att gå naken om benen, speciellt såna tunna nylon som alla går omkring med...

aha men jag har sånadär tjocka stickade typ, eller inte stickade men du vet tjocka!


   
SvaraCitera

senap123:

Hehe, jag använder det knappast för att det är "ballt" eller "inne"

Nej då det där modet aldrig varit eller aldrig kommer vara inne så tror jag inte det heller. Tycker bara det känns onödigt att utsätta sig för något sånt där.

Men visst finns det fler som går omkring sådär. Stötte på tre stycken killar i gissningsvis 14års åldern en kväll tidigare i veckan och då var det väl runt -15 ute. Vad tänker såna människor med? Försöker de imponera på någon? Jag tror inte man får ligga lättare för att man är dum nog att gå utan jacka. Eller så är det säkert det man får i den åldern.

Nej du behöver inte försvara dig för vad de där skitungarna gjorde, de kommer säkert sitta på anstalt inom några år så vi bryr oss inte mer om dem nu.


   
SvaraCitera

Klä på dig för fan. Kan inte vara hälsosamt.


   
SvaraCitera

ryser [sad]


   
SvaraCitera

senap123:

Jag brukar gå runt i t-shirt nu på vintern, och jag undrar om det finns en risk att man kan få fysiska skador i längden?

Jag fattar liksom inte riktigt grejen!?? Du skriver att det är nedåt 15 minusgrader ute och du går i Tshirt, halsduk, mössa och vantar? Varför? Farsan har berättat om någon ryssgubbe (som även var i TV på gr av sin klädsel) som gick i Sthlm vintertid i Tshirts och shorts hela vintrarna. Men har var i varje fall halvfet.

Själv går jag i fårskinnspäls, skinnbrallor, läderstövlar, yllehalsduk och yllemössa. [love]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

aha men jag har sånadär tjocka stickade typ, eller inte stickade men du vet tjocka!

Yes!


   
SvaraCitera

honolulu:

ser lixom tjejer som går i strumpbyxor..

Såg en tjej i svarta tunna tights för några dagar sedan.
Först tänkte jag bara: Brrr. Ingenting mer med det.
Men så tittade jag ner på hennes fötter...
Låga tygskor och inga strumpor!
Och så genade hon över en park där det inte var skottat. [cry]
Vadihelvete?

senap123:

men vad säger ni?

Klä på dig. Det är skadligt att kyla ner sig sådär. Ha åtminstone på dig något vindtätt.


   
SvaraCitera

antrax:

Vadihelvete?

[shake][shake][shake][shake][shake][sad]


   
SvaraCitera