Aviseringar
Rensa alla

L.A. Noire och Postal 3


Ämnesstartare

Nån som vet när/om de kommer till XBOX360?


   
Citera
Ämnesetiketter

L.A. Noire kommer syttende mai, och Postal 3 är TBA 2011.

Eftersom att du uppenbarligen är för korkad för att googla så ska jag förklara vad jag menar med syttende mai och TBA 2011. Syttende mai(Sjuttonde maj, fast på norska, språket människorna i Norge pratar) är Norges nationaldag, det är den dagen som L.A. Noire släpps. Och, jag försökte att vara lite vitsig där, ha ha ha. TBA 2011 betyder att det är "To be announced 2011", detta kan översättas till "Att annonseras 2011" VILKET i sin tur betyder att dom kanske/kanske inte kommer att släppa ett release-datum 2011. Med andra ord, dina tankar om Postal 3 kan du ta och kasta i papperskorgen. Det har länge varit TBA, och jag(spel-prognocist som jag är)vet att Postal 3 kommer att släppas snart(enligt Blizzard's definition).

Har inte hållit koll på spel sedan Borderlands släpptes, men det tog mig under en jävla minut att leta upp denna skiten, dock tog det betydligt längre tid att skriva detta. Båda spelen är skit, kan jag säga dig, och ingen kommer att komma ihåg dom om 10 år. Vet du vad google är[mad]?

Sensmoralen i detta är; börja spela ett MMO. Såsom World of Warcraft eller EVE online. OCH ANVÄND GOOGLE FÖRHELVETE.

Har du några fler frågor så kan jag gärna hjälpa dig, speciellt om du vill ha hjälp med vilket MMO du ska börja spela(för du kommer att börja med ett, oavsett vad du tycker just nu).


   
SvaraCitera
smisk

join993:

Sensmoralen i detta är; börja spela ett MMO. Såsom World of Warcraft eller EVE online. OCH ANVÄND GOOGLE FÖRHELVETE.

[love]

arga ungdomar är mina favoriter.


   
SvaraCitera

smisk:

arga ungdomar är mina favoriter.

Arg? Neej, jag är spagge, jag är inte arg utan passionerad. Stor skillnad [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaa.. Näe du. Jag är inte för korkad för att googla, jag är bara lat och vad äre för mening att ha ett forum om man inte kan fråga där.. [wink]

Men du, stort tack för infon! [y]


   
SvaraCitera