Aviseringar
Rensa alla

Labbrapport "Groende ärtor och cellandning"


Ämnesstartare

hej!
har någon gjort någon bilogi 1 labbrapport? exempelvis Groende ärtor och cellandning? behöver en laborationsrapport, jag har redan börjat med den..


   
Citera
Ämnesstartare

väldigt tacksam för svar så snabbt som möjligt :=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr kan ingen göra din läxa åt dig.

/Mod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej inte göran läxan åt mig jag ville bara jämföra några saker om rapporten rättare sagt. det är självklart att jag själv skall göra mina egna läxor:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ju en laboration där syftet är att man skall undersöka cellandningen med hjälp av gula ärtor, och hur olika miljöeer påverkar ärtorna osv..?
känner du igen den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det du vill ha svar på? Om jag kan skicka en labbrapport lr? 😛 skoja men formulera bättre nästa gång...

Jag har gjort flera labbrapporter och alltid fått mer än VG på dem. Vet inte vad det motsvarar i "abc-skalan"
cellandning är iaf bra att kunna så skriv om det

labbrapporter ska ju vara på experiment som du har gjort eller ska göra. Vad ska du undersöka? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa om du vill så kan du skicka labbrapporten hihi för att bara jämföra för jag vill helst ha ett bra betyg i biologi, tycker det är ett intressenat ämne.. alltså jag har ju redan skrivit det är bara jämförelsen jag tänkte mest på.. ?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok det är lugnt respekterar ditt svar.. men skalla hypotesen skrivas sist eller e det disskussionen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

näee jag har inte fått någon mall konstigt nog men så e det,:/.. meen app jag förstår nu tackar för svar 😉


   
SvaraCitera