Aviseringar
Rensa alla

Lackleggings


Ämnesstartare

Jag har fått för mig att jag vill ha ett par lackleggings - ni vet, sådanna som ser lite ut som lack/läder. Dock hittar jag inga sådanna när jag googlar/tittar i nätbutiker. Tror det kan vara snyggt om man kontrasterar det med stickat, tyll/tweedkjol eller nåt sånt.

Om någon vet en nätbutik (svensk) som säljer dessa (för under 200 kr helst) så skulle jag bli klad [party]


   
Citera
Ämnesetiketter

tjo-klad


   
SvaraCitera

misfits:

lackleggings

antagligen så tänker jag helt fel... men har för mig att Gina Tricot iaf har haft


   
SvaraCitera
smisk

Gina Tricot har haft, vet dock ej om de har de nu. Har sett ett par på Weekday också. Vet inte om någon internetbutik har till salu. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

antagligen så tänker jag helt fel... men har för mig att Gina Tricot iaf har haft

Nej, jag vet att jag har sett sådana där, men de finns inte kvar vad jag vet =/


   
SvaraCitera

misfits:

Nej, jag vet att jag har sett sådana där, men de finns inte kvar vad jag vet =/

hm, kolla runt på tradera om nån säljer? kanske finns oanvända


   
SvaraCitera

ush..


   
SvaraCitera

Köpte ett par på tradera, fast dom var fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

ush..

Jag har tyckt så om dem väldigt länge, jag jag tror de kan vara snygga, bara de är rätt matchade 🙂


   
SvaraCitera

Det är ju inte lack, men de är najs.


   
SvaraCitera

Kolla Tradera. Jag köpte ett par lack-liknande på Gina Tricot nyligen, du kan ju kolla deras hemsida. ;> Annars har jag även för mig att Halens/Ellos har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Kolla Tradera. Jag köpte ett par lack-liknande på Gina Tricot nyligen, du kan ju kolla deras hemsida. ;> Annars har jag även för mig att Halens/Ellos har.

Har kollat tradera. De kostar typ 250 kr =p Och de var inte så glansiga heller =/ Men men, jag får väl kolla gina igen! 🙂 och ska kolla upp halens/ellos!


   
SvaraCitera

misfits:

Har kollat tradera. De kostar typ 250 kr =p Och de var inte så glansiga heller =/ Men men, jag får väl kolla gina igen! 🙂 och ska kolla upp halens/ellos!

Okej, gör så. ^^ Sedan har säkert Topshop också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Okej, gör så. ^^ Sedan har säkert Topshop också?

Ja, topshop hade! Fast de var lite dyra... De får vänta till nästa månad =) Måste ju har råd med WotLK :0


   
SvaraCitera

misfits:

Ja, topshop hade! Fast de var lite dyra... De får vänta till nästa månad =) Måste ju har råd med WotLK :0

Okej, de har asmycket snygga kläder ju men alltid så jävla dyrt. :((


   
SvaraCitera