Aviseringar
Rensa alla

Ladda ner från internet


Ämnesstartare

hahahahahaha


   
SvaraCitera

Image

OceanCat:

Vill inte höra dumma kommentarer från andra, detta är seriöst och jag är ingen jävla dataexpert[mad]

Man behöver inte vara expert för att klara av att LÄSA VAD SOM STÅR PÅ SKÄRMEN, eller klara av att kommunicera exakt vad ditt problem är, det räcker med att man inte är fullständigt efterbliven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Man behöver inte vara expert för att klara av att LÄSA VAD SOM STÅR PÅ SKÄRMEN, eller klara av att kommunicera exakt vad ditt problem är, det räcker med att man inte är fullständigt efterbliven.

Inte konstigt att jag blir förbannad när man känner sig trakasserad av en gäng antiloper som inte har något vett i skallen utan bara tar ut det löjligaste dom kan hitta i skallen[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

en gäng antiloper som inte har något vett i skallen

anmäld för personangrepp!!!


   
SvaraCitera

OceanCat:

Inte konstigt att jag blir förbannad när man känner sig trakasserad av en gäng antiloper som inte har något vett i skallen utan bara tar ut det löjligaste dom kan hitta i skalle

du blir inte trakaserad du blir tillrättavisad vilket inte är så konsrigt då du har noll koll-.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön_apa:

du blir inte trakaserad du blir tillrättavisad vilket inte är så konsrigt då du har noll koll-.

Och det är inte kul [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske har haft någon annan webbläsare innan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Du kanske har haft någon annan webbläsare innan?

Jag har typ alla webbläsare och skiftar mellan dom.. explorer, firefox och google chrome.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag har varit snäll nog att göra en illustrerad guide åt dig.

Har redan förklarat att detta inte fungerar. Var jag än försöker ladda ner, antingen på nätet eller utorrent, så fungerar det inte. På utorrent säger det att filen inte kan läsas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har fått virus. Lika bra att formatera om hela skiten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rosahest:

Du har fått virus. Lika bra att formatera om hela skiten.

Säker? Allt annat fungerar utmärkt. Får väl be min bror hjälpa mig...

Däremot konstigt att jag fått virus efter jag avinstallerat grejer..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

anmäld för personangrepp!!!

vill se hårbild[no-no]


   
SvaraCitera

OceanCat:

Säker? Allt annat fungerar utmärkt. Får väl be min bror hjälpa mig...

Däremot konstigt att jag fått virus efter jag avinstallerat grejer..

Ja, jag hade ett likadant virus för ett par år sen. Slutade med två pajade hårddiskar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

Säker? Allt annat fungerar utmärkt. Får väl be min bror hjälpa mig...

Däremot konstigt att jag fått virus efter jag avinstallerat grejer..

Känner en som råkade ut för samma sak. Hur länge har det varit så? Tar inte mer än några dagar om jag inte minns fel innan allt verkligen är förstört och du lika gärna kan slänga datorn på tippen. Skulle formatera om den illa kvickt om jag var du.


   
SvaraCitera