Aviseringar
Rensa alla

LADY SYLVANAS WINDRUNNER.


Tyrael

overdose delusion:

Case closed.

aa men veeeest [wink]


   
SvaraCitera

overdose delusion:

Så var det någon koppling till Highbornes, men det kommer jag ej ihåg.

High Elf är typ direkt nedstigande ättlingar till Night elves Highbornes.
Dom kallades även quel'dorei(Children of Noble Birth översatt från Darnassian).


   
SvaraCitera

overdose delusion:

kan jag konstatera att BEs och NEs är i princip samma sak

Är det ju inte...

Har du ens spelat nåt warcraftspel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

Är det ju inte...

Har du ens spelat nåt warcraftspel?

Ja, det har jag. Visserligen inte tillräckligt för att ha koll på sådana saker, som du märker, och jag har glömt allt om loren, men frågan var ju om jag har spelat. [rolleyes] hurr.
Men alla elfs var ju ursprungligen en enda ras? Qual'dorei som någon sa (också kebab i tidigt quest).


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Ensamvargen:

WoWWiki says NE ( http://www.wowwiki.com/Sylvanas_Windrunner)/p >

Wrong. Läste inte helt. Hon var high elf.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

WoWWiki says NE ( http://www.wowwiki.com/Sylvanas_Windrunner)/p >

nej, det gör den inte. Sluta förvirra henne än mer.

Race(s) Unique undead[1] (formerly Banshee, High elf)


   
SvaraCitera

Budolicious:

nej, det gör den inte. Sluta förvirra henne än mer.

Race(s) Unique undead[1] (formerly Banshee, High elf)

Ensamvargen:

Wrong. Läste inte helt. Hon var high elf.

[blush]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

[blush]

Kejdå[cute]


   
SvaraCitera

Hon är väl High elf, som är ättlingar till Highbornes.
Men Highbornes och Night elfs är ju släkt på något sätt också, fast de var ungefär olika raser.


   
SvaraCitera

overdose delusion:

Är/var Sylvanas Windrunner en night elf eller en blood elf?

Hon var en High Elf, en sorts general för ett bågskyttskompani, och hon var dessutom den ledande personen som stod för försvaret och Quel'thalas (tror det hette så) med andra ord deras hemland mot Arthas och the Undead när dom kom. Hon dog och Silvermoon föll, och på vägen så krossade Arthas och hans arme deras "moonwell". Arthas gjorde henne till en Undead och till hans slav, hon bröt sig emellertid loss och skapade "The forsaken" med andra som brutit sig loss, vilket är den spelbara undeadrasen i WoW.

Efter kriget hade 90% av alla high elves dött, Prinsen Kael'thas ville återupprätta sin ras heder och bröt sig först ur alliansen dom hade med människorna och sedan allierade sig med "The burning Legion", under samma period bytte han namn på sitt folk till "Blood elves". många var desperata efter magi och vägvisning (Guidience, finner inget bra ord) så dom följde med Kael'thas genom portal till Outlands och där han skaffade sig ett fotfäste.

en liten del ville fortfarande var kvar i alliansen med människorna och i hopp om att återupprätta sin Heder där och fortsatte att kalla sig för "High elves", Silver convetant är faktionen bestående av dessa.


   
SvaraCitera

overdose delusion:

Men alla elfs var ju ursprungligen en enda ras? Qual'dorei som någon sa (också kebab i tidigt quest).

Alla människor var en gång apor, det betyder inte att de är samma sak.


   
SvaraCitera