Aviseringar
Rensa alla

Lägenheter i Västra Götaland, var hittar man bostad/hyresrätter?


Ämnesstartare

Hej!

Jag är kass på att hitta till alla företag som har lägenheter och grejs, jag söker en bostadsrätt eller hyresrätt i Herrljunga helst.

Andra ställen skulle kunna vara Falköping, Skövde, Alingsås och Borås.

Kan ni några värdar som har elen inräknad så skriv gärna!
Eller om ni vet någon bra sajt där man kan söka efter lägenheter själv 😛

Jag har försökt att hitta på Google, och gick in på Bovision. Dock tror jag inte att det bara finns typ tre lediga lägenheter i hela Herrljunga x)

Hjälp skulle uppskattas enormt!

Tack på förhand


   
Citera
Ämnesstartare

www.blocket.se


   
SvaraCitera

Den Vise:

Jag har försökt att hitta på Google, och gick in på Bovision. Dock tror jag inte att det bara finns typ tre lediga lägenheter i hela Herrljunga x)

Jag googlade på "hyresrättare + Herrljunga" och hittade 15 lägenheter på en gång.

Det brukar finnas ett kommunalt hyresföretag i de flesta kommuner. Testa med att gå in på varje stads hemsida som du är intresserad av och använd deras sökfunktion för att hitta några kontaktsuppgifter till bovärdarna. Ring och fråga.

Det är mitt tips.

Om du kan tänka dig att bo i Trollhättan vet jag att du kan få en lägenhet(1a) på två veckor. Tänk dock då på att du kommer rakt in i ghettot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

www.blocket.se

Kollade där, men de flesta var från Göteborgstrakterna angående bara ett par dagars uthyrning x) men jag ska hålla utkik

Borgeus:

Det brukar finnas ett kommunalt hyresföretag i de flesta kommuner. Testa med att gå in på varje stads hemsida som du är intresserad av och använd deras sökfunktion för att hitta några kontaktsuppgifter till bovärdarna. Ring och fråga.

Okej, det ska jag testa[y] hatar dock att ringa runt när jag inte hade tänkt köpa lägenhet på stört 😛 hade varit skönt om det fanns någon bra hemsida med en lista över alla lägenheter och priser[crazy]


   
SvaraCitera

Den Vise:

Okej, det ska jag testa hatar dock att ringa runt när jag inte hade tänkt köpa lägenhet på stört 😛 hade varit skönt om det fanns någon bra hemsida med en lista över alla lägenheter och priser

Om du vill ha en bostadsrätt så är det nog samma sak, fast jag trodde du ville ha en hyresrätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

www.blocket.se

Fett elak![mad]


   
SvaraCitera

Gå in på komunens hemsida dom brukar alltd ha saker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Fett elak![mad]

vadå elak? [mad]


   
SvaraCitera

I Floby finns det bostäder centralt via ICS FASTIGHETER bovärdens nr är 0705 546726 Anneli Det finns lediga 1 or och 2 or omg . 2 min till tåg åt både Gbg -Sthlm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Om du vill ha en bostadsrätt så är det nog samma sak, fast jag trodde du ville ha en hyresrätt.

Jo helst hyresrätt, bostadsrätter brukar vara så vanskligt dyra..
Den jag bor i med morsan nu är väl en slags bostadsrätt, insatslägenhet där vi betalade 1000:- i början, sedan hyra och el inräknad. Det är något sådant jag hade tänkt mig någonstans 😛

helpeachother:

I Floby finns det bostäder centralt via ICS FASTIGHETER bovärdens nr är 0705 546726 Anneli Det finns lediga 1 or och 2 or omg . 2 min till tåg åt både Gbg -Sthlm

Tackar, ska kolla upp detta 😛


   
SvaraCitera

gör du det . så får jag önska dig lycka till .


   
SvaraCitera

Den Vise:

Jo helst hyresrätt, bostadsrätter brukar vara så vanskligt dyra..
Den jag bor i med morsan nu är väl en slags bostadsrätt, insatslägenhet där vi betalade 1000:- i början, sedan hyra och el inräknad. Det är något sådant jag hade tänkt mig någonstans 😛

1000:- i insats? Låter billigt.
Min bror har en bostadsrätt(förvisso utanför sthlm) och jag tror han fick punga ut uppmot två miljoner..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eniro?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vadå elak? [mad]

Fett sur [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

1000:- i insats? Låter billigt.
Min bror har en bostadsrätt(förvisso utanför sthlm) och jag tror han fick punga ut uppmot två miljoner..

Jag vet, det var Riksbyggen, vet inte om det har med saken att göra men xD ganska billigt ja

Chickfactor:

eniro?

Det hade jag aldrig kommit på 😛 ska kolla, thanks


   
SvaraCitera