Aviseringar
Rensa alla

Lägg upp en bild på dig själv så analyserar jag din personlighet


Ämnesstartare

Hej.

Jag håller på att utveckla ett system som korrelererar personlighet mot kroppspråk.

Om du lägger upp en bild på dig själv eller en kändis eller någon du är nyfiken på, så kan jag göra en analys av personen och berätta om dess personlighet.

Ta allt jag säger med en nypa salt, såklart, jag har ingen vetenskaplig grund i vad jag säger, utan det är bara en metod jag märkt har haft bra resultat.

[smile]


   
Citera
Åtta

Image

Såhär ser jag ut när jag upptäcker att min nya webbkamera gör mina tänder sjukt vita.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Såhär ser jag ut när jag upptäcker att min nya webbkamera gör mina tänder sjukt vita.

Du har en nyfiken och analytisk utstrålning, även när du ler så ser dina ögon rätt analytiska ut. Jag läser dig som Inventiv och Analytisk. På sidan finns en beskrivning om exakt hur jag analyserar såna personer, och vad som är coolt med att vara uppfinningsrik och analytisk. :>


   
SvaraCitera
Åtta

Homoerotik:

Inventiv och Analytisk.

Jag misstänker att det är som med horoskop (så generella att de stämmer in på typ alla), men jag tycker faktiskt att det stämde ganska bra. Åtminstone den första halvan av texten.


   
SvaraCitera

Image
h3h3h3h3


   
SvaraCitera

aldrig att man lägger upp bild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag misstänker att det är som med horoskop (så generella att de stämmer in på typ alla), men jag tycker faktiskt att det stämde ganska bra. Åtminstone den första halvan av texten.

Det gäller bara om du inte kan kontrastera dem mot varandra. I horoskop kontrasterar man inte vattumän mot oxar, utan bara lägger upp vaga allmäna beskrivningar. Jag får erkänna att mina beskrivningar kan vara vaga, men de skillnader jag ser är väldigt tydliga. Om du kollar på hur personerna för sig och uppfattas, t.ex jämför din röst mot en Analytisk och Inventiv person, så kommer du kunna uppfatta sklilnaden rätt snabbt.

rebeca:

h3h3h3h3

Du är en Experiencing Emotive-personlighet.

Både du och Åtta är adaptiva personligheter, men medans Åtta är Inventiv och mer nyfiken och idégenererande, så är du Upplevande. Det innebär att du är mer orienterad av nuet, tar in, anpassar dig och är förberedd på vad som än händer. Du är också, till skillnad från Åtta, Emotiv medan han är analytisk. Emotiv innebär att man orienterar sig mer efter sina känslor, värderingar om vad som är rätt och fel, hur människor omkring en och en själv mår. En analytisk person orienterar sig mer efter "perfektion" och att ifrågasätta och få ett system att fungera så bra som möjligt.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Du är, till skillnad från Åtta och Rebeca, direktiv, det innebär att du har en blick som tittar "rakt på" något, ser ut som att det är något specifikt i omgivningen som du vill ha. Du har drömmiga, imaginativa ögon, typ liknande mina, men medan jag är empatisk, människoorienterad, så är du strategisk, systemorienterad. Imaginativa personer är också känsliga, har starka åsikter om hur saker borde vara/fungera. Kolla alltså på "The Imaginative Strategical personalities."


   
SvaraCitera

Homoerotik:

du är mer orienterad av nuet,

haha vad dålig du är [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

haha vad dålig du är

Du kan vara dålig. [rolleyes] Jag brukar säga att jag vill ha åtminstone 3 högkvalitativa bilder eller ännu hellre film från en person för att göra en korrekt analys, om det bara är en bild så blir det alltid en gissning, med en hög felmarginal. Att göra det utifrån en bild är mer en kul grej. Jag hade två gissningar på dig, antingen att du var Inventiv och Emotiv eller att du var Upplevande och Emotiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ser mig på avatarbilden. Now do your thing! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndreasTheCaptain:

Du ser mig på avatarbilden. Now do your thing!

För liten bild för att jag ska kunna avgöra något. [cute]


   
SvaraCitera

Image

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homoerotik:

För liten bild för att jag ska kunna avgöra något.

Känner mig lurad! återkommer med större bild när jag kommit hem [sad]


   
SvaraCitera