Aviseringar
Rensa alla

lägga mobilen på nåt så den vibrerar högre?


Ämnesstartare

min mobil har askeff vibration, hör typ aldrig när det ringer eller kommer sms, och det går inte att höja heller. är det nån som har nån idé om att man kan lägga den på nåt så att det låter högre? finns det nåt material som är typ extra känsligt mot vibrationer?? berätta om era tankar och erfarenheter


   
Citera
Ämnesetiketter

Tallrik/plåtburk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en plåtburk ja! måste visserligen möblera om lite, men en plåtburk har jag. det ska jag testa.


   
SvaraCitera

släng den i väggen och skaffa en ny[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men neej den är jätteny och flashig ju


   
SvaraCitera

Min vibrerar svinhögt. Alla hatar den


   
SvaraCitera

etwas:

men neej den är jätteny och flashig ju

varför är den så dålig då,så du måste ha en plåtburk för att höra att den ringer?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

varför är den så dålig då,så du måste ha en plåtburk för att höra att den ringer?

du är väl inte helt perfekt du heller!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Min vibrerar svinhögt. Alla hatar den

är iofs fett störigt när hela bordet skakar av nåns mobil.. men då kan man ju bara vira in den i lite tyg, lättare än att ta med sig en plåtburk


   
SvaraCitera

etwas:

du är väl inte helt perfekt du heller!

klart jag har, behöver ju ingen plåtburk för att den ska fungera som den ska iallafall[cool]


   
SvaraCitera

etwas:

är iofs fett störigt när hela bordet skakar av nåns mobil.. men då kan man ju bara vira in den i lite tyg, lättare än att ta med sig en plåtburk

Hahaha, aa. Ska vira på och av tyget varje gång jag smsar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

klart jag har, behöver ju ingen plåtburk för att den ska fungera som den ska iallafall

så så, alla har vi våra skavanker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Hahaha, aa. Ska vira på och av tyget varje gång jag smsar

men, lägg den på en mössa eller nåt


   
SvaraCitera

etwas:

så så, alla har vi våra skavanker

de kan jag inte förneka, men jag tror fortfarande att min mobil är bättre än din[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

de kan jag inte förneka, men jag tror fortfarande att min mobil är bättre än din

har du monopol på din eller. va va va


   
SvaraCitera