Aviseringar
Rensa alla

Läggning/Genus?


Ämnesstartare

Hej!
Jag behöver lite hjälp. Jag har verkligen ingen aning om min sexuella läggning över huvudtaget. Asså jag är en tjej och jag har liksom bara varit med killar och så men jag har funderat. Jag tycker oftast att tjejer är mycket snyggare än killar och visst kan jag tycka att vissa killar ser bra ut men jag tänder mer på tjejer. Jag har aldrig ens kysst en tjej men jag skulle verkligen vilja. Mest för att få ordning på saker och ting.

Jag känner mig rätt fucked up, vet inte om jag vill vara tjej heller, eller om jag känner mig som en kille.

Svar på vad som helst uppskattas!! [wink]

ÄNDRAT 2012-04-07 19:15

ÄNDRAT 2012-04-07 19:17


   
Citera

varför definiera den överhuvudtaget, pansexualitet är mycket roligare, gör vad du känner för för stunden


   
SvaraCitera

TinyGrain:

Jag har verkligen ingen aning om min sexuella läggning över huvudtaget.

Bi?


   
SvaraCitera

Zodd:

Bi?


   
SvaraCitera

TinyGrain:

Jag känner mig rätt fucked up

Tycker jag inte du ska göra.

TinyGrain:

Jag har aldrig ens kysst en tjej men jag skulle verkligen vilja.

Then do it! Tycker personligen också att tjejer generellt är snyggare att titta på än killar, btw.


   
SvaraCitera

annoyed:

Tycker personligen också att tjejer generellt är snyggare att titta på än killar, btw.

de tycker väl alla[blush] fast såg en typ brasiljanare på gymmet ida, han va najs


   
SvaraCitera

Tickstart:

de tycker väl alla

Äre så? Fan va normis jag är då.


   
SvaraCitera

TinyGrain:

Jag tycker oftast att tjejer är mycket snyggare än killar och visst kan jag tycka att vissa killar ser bra ut men jag tänder mer på tjejer

Det låter som att du kanske är bi och kanske också föredrar tjejer.
Tror de flesta kan hålla med om att tjejer är lite snyggare. [wink]

TinyGrain:

vet inte om jag vill vara tjej heller, eller om jag känner mig som en kille.

Så har jag också känt när jag var lite yngre och jag är bisexuell. Man behöver inte passa in i en mall, du kan vara så som du är. [smile]


   
SvaraCitera

Sexuell identitet har inget att göra med genus, bara som en parentes.


   
SvaraCitera