Aviseringar
Rensa alla

Läkaren tryckte in ett finger i stjärten på mej


anmäl honom


   
SvaraCitera

rebeckisen:

Ja fick lägga mig på sidan o så tog han på sej en plasthandske o tryckte upp typ hela fingret i analen på mej.Är det typ någon annan tjej här som varit me om det där?

Ja jo, fast jag uppsökte läkaren pga av ont i stjärten, så var inte så förvånad över att den delen skulle inspekteras.
I ditt fall lät det mer udda.


   
SvaraCitera

De brukar kolla så när det handlar om blindtarmen, det sa läkaren till mig iaf.


   
SvaraCitera

Dear Madame:

Gud vad äckligt.

Dan_the_ironman:

Fyfan vad creepy! Varför kunde du inte få en kvinnlig läkare? O:

patrick bateman:

anmäl honom

har ni levt under en sten hela ert liv eller? jag trodde det var ganska självklar allmänbildning att veta att det är metod för att kolla blindtarmsinflamation...


   
SvaraCitera

noboundaries1:

har ni levt under en sten hela ert liv eller? jag trodde det var ganska självklar allmänbildning att veta att det är metod för att kolla blindtarmsinflamation...

Men samtidigt så kan dom ju tänka på patienten och sätta kvinnor på kvinnor och män på män när det gäller sådana bekymmer.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Men samtidigt så kan dom ju tänka på patienten och sätta kvinnor på kvinnor och män på män när det gäller sådana bekymmer.

å andra sidan så kan man kanske klura ut att de antagligen var belastade och kunde inte få fram en kvinnliga läkare..

suck vilket I-landsproblem


   
SvaraCitera

Jo, de kan göra så när det kan vara blindtarmen. Frågade du ens varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Solklart fall av sexuellt ofredande. Om du känner dig smutsig bör du duscha. Men vet du... vattnet kommer aldrig bli tillräckligt varmt för att tvätta bort skammen.


   
SvaraCitera

ja ba "lol"


   
SvaraCitera

noboundaries1:

har ni levt under en sten hela ert liv eller? jag trodde det var ganska självklar allmänbildning att veta att det är metod för att kolla blindtarmsinflamation...

har aldrig haft nåt fel med min blindtarm, vet inget om den. dock vet jag att ifall en doktor hade kört in ett finger i min röv så skulle jag mördat honom

går väl att kolla på nåt annat sätt? hur mysigt är det med fingrar i röven?


   
SvaraCitera

rebeckisen:

Är det typ någon annan tjej här som varit me om det där?

Ja[sad] Läkaren skulle titta ifall det var hemorrojder jag hade, men hon kunde inte se ordentligt så jag fick veckan därpå gå dit ännu en gång till där hon stack upp en kamera i mitt rövhål:S Fick dessutom spruta upp någon grej i mitt rövhål så att allt bajs skulle komma ut.


   
SvaraCitera

rebeckisen:

Är det typ någon annan tjej här som varit me om det där?

Mm, två gånger [bigsmile]
Okej, det var inte ens kul, jag hade cpont i magen och plågades hela den perioden [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kastanj:

Men han skulle åtminstone ha en vettig anledning till att köra upp sitt finger i rumpan på dig om du hade en prostataundersökning. Frågan är om läkaren hade en vettig anledning när det gäller OP

true true.. vilket har varit min poäng. Finns säkert en poäng med det här också.


   
SvaraCitera

noboundaries1:

jag trodde det var ganska självklar allmänbildning att veta att det är metod för att kolla blindtarmsinflamation...

Men vad allmänbildad och duktig du var då! Ifall du är så jävla smart borde du kanske fatta att det faktum att det görs för X ändamål inte tar bort åsikten om att det är äckligt.


   
SvaraCitera

har också varit med om att läraren gjort så på mig[sad]


   
SvaraCitera