Aviseringar
Rensa alla

Lämna förälskelsen och flytta utomlands?


Ämnesstartare

Hej alla, behöver råd med ett av mina svåraste beslut någonsin.
Jag är så galet förälskad i en kille. Jag har haft massvis med pojkvänner och trott att jag varit förälskad, men såhär kär har jag aldrig varit.

Den här killen och jag snackar inte så värst mycket, händer att vi kikar enstaka tillfällen på flera månader. Vi har en hel roman bakom oss och det har verkligen varit en berg och dal bana, att folk har försökt att komma emellan oss osv. Men efter allt har jag insett att jag aldrig har varit så kär. Det gör så ont och kan inte sluta gråta över honom. Och jag gråter bokstavligen aldrig. Han gör mig så svag utan att ens veta om det.

Han kollar bort varje gång jag kollar på honom. Och jag försöker intala mig själv att han inte gillar mig över huvud taget, men något säger mig att det inte stämmer.

Skitsamma,

Nu är det så att jag ska troligen flytta till USA med min familj. Vet inte när men om ett halvår kanske.

Men det jag oroar och gråter mest över är den här killen... Ska jag säga till honom att jag är har varit förälskad i honom sen ett år tillbaka? Utan att vi ens pratat på flera månader? Det kommer bli en chock för honom, och om vi ska umgås innan jag isåfall flyttar så kommer det inte vara så lång tid.
Men jag kan ju inte lämna Sverige utan att berättat för honom?

Vad ska jag göra? Är så otroligt oroad så jag flippar ur...

Vad skulle du som mig gjort?
vad skulle du som killen velat?

TACKSAM FÖR SVAR.


   
Citera

gör det som är rätt, nämligen att flytta till usa


   
SvaraCitera

om du bestämmer dig för att flytta och det i sin tur innebär att ni inte kan träffas ser jag ingen anledning att berätta det. då har du avgjort att ni inte ska ha en relation och det är bäst att ge dig själv tid att glömma. du säger att det skulle vara en "chock" för honom – riv inte upp något som inte hinner läka innan du åker och blir ett problem för honom också.


   
SvaraCitera

skit i att flytta och gift dig med hnm iställe vare sig han vill lr inte. 


   
SvaraCitera

Skit i staterna, djäkla hittepåland.


   
SvaraCitera

Åk till USA och lev livet. Är nog ett fint land, inte som Sverige i alla fall. Här det ska skattas på allt. Men angående killen där så kanske det bästa är att låta det vara så att du glömmer han och inte gör han ledsen eller orolig. Ah trevlig kväll på dig. 


   
SvaraCitera

flytta tillbaka om usa sög


   
SvaraCitera